Täysin turhaa valitusta

Pakko on jonnekin kiukutella kun ei tuolla 3v lapsellekaan saati vauvalle voi kiukutella.

-Kaupassa ei ollut juuri sitä sinappia mitä olisin halunnut hodareihin, meinasi tulla itku ja kiukutti ihan helkkaristi.
-Samassa kaupassa oli jotain niin saakelin tärkeitä ja kiireisiä ihmisiä etten saanut Savuhovin tiskiltä ostettua lihaa kun siinä parveili niin saakelisti porukkaa, eikä mistään jonotuksesta ollut tietoakaan. Hermot meni ja luovutin.
-Maksoin juuri toisen ihmisen laskuja, mutta unohdin järjestelmällisesti jokaisesta laskusta viitenumeron, voi prkl. Ihanaa pääsen soittamaan maanantaina miljoonaan paikkaan ja selittää että kyllä olin niin idiootti etten viitettä laittanut ja nyt rahat ohjautuu väärin.
-3v haluaa katsoa telkkaria just sillon kun minä katsoisin. Normaalisti sitä ei kiinnosta pätkääkään telkkarin katselu, mutta auta armias jos haluaisin ottaa hetken rennosti kun vauva nukkuu päikkäreitä.
-Mies kiukuttelee minulle kun tekee remonttia.
-Mies aloitti tupakoinnin kun remontti alkoi, saakeli joko polttaa tai on polttamatta, mutta mä en kestä enää kertaakaan sen lopetus yrityksiä. Nytkin meni todella hienosti jo melkein puolivuotta, mutta kun remontti alkoi niin sitten antoi itselleen luvan alkaa polttaa. Tietenkin mies on kuin perseeseen ammuttu karhu kun yrittää olla polttamatta lasten nähden.
 
"mie"
Noihin laskuje maksuun: miten ne ovat ilman viitenumeroa edes lähteneet eteenpäin? Vai laitoitko jokaiseen viestin? Oma pankkini ainakin herjaa ja vaatii ainakin jomman-kumman niistä...

Muuten: jaksuja!
 

Yhteistyössä