Täydelliset naiset

Kysytään nyt sitteen, kun tossa oli sinkku elämää, kyssári (josta mulla ei oo harmaintakaan ajatusta mikä ohjelma on kyseessä)

Mutta onko kukaan jäännyt koukkuun TN:iin?

Minä oon ja ohjelma jäi just kesä tauolle joten se vähäinenkin telkun töllääminen loppui ainakin vähäksi aikaa.
Meillä kolmas kausi alkaa, sitten, kun alkaan eli ei vielä tietoo.

Eilisessä paikallisessa lehdessä oli haastattelu kyseiseen sarjaan liittyen ja ovat kuulemma allekirjoittaneet sopimuksen 7. vuodeksi niin sarjankirjoittajan kuin myös näyttelijöiden kanssa :D Joten vielä olisi viisi vuotta jäljellä sarjaa jos ei sitten suosio kasva niin paljon , että sarja jatkuis vielä tämänkin jälkeen
 
Sex and the city sanoo varmaan enemmän kuin suomennos "sinkkuelämää"? =)

Täydellisiä naisia odottelin kovasti alkavaksi, sen verran päällekäyvästi sitä kampanjoitiin etukäteen. Ehkä juuri korkeista ennakko-odotuksista johtuen petyin ohjelman sisältöön. Liian teatraalista ja kliseistä mun makuun, ei mitään yllättävää tai omaperäistä. Jonkun jakson olen katsonut alun jälkeen, mutta siinä kaikki.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.08.2006 klo 12:49 Footballers Wife kirjoitti:
Sex and the city sanoo varmaan enemmän kuin suomennos "sinkkuelämää"=)
No joo no nyt sitten tiedän mistä kyse, no sitä kyllä katsoin alussa muutaman jakson, mutta kyllästyin, kuten sinäkin TN:iin.
Ne meinaa täällä Espanjassa tehdä siitä espajalaisen version, näin olen kuullut, mutta varmaa tietoo ei ole.
 
kyllä katsoin eka kauden ja meinaan katsomista jatkaa kunhan uudet jaksot alkavat.
Kuten myös sinkkuelämää seurasin aikoinaan, nyt uusintoina jaksoja sieltä täältä, huomennahan se taas loppuu.
Luin jostain että sinkuista Samantha tulis TN:iin?!

 
Kyllähän sitä katsoo mielummin kuin jotain poliisisarjoja, hyvät näyttelijät on ja yllätyksiä käsikirjoituksessa, mutta toiv vielä vähän paranisi tuo juoni.. Eli ei niin hyvä kuin odotin, keskitasoa. Gabrielle on todella kaunis nainen ! Parempi nimi ohjelmalle olisi ollut suora käännös eli Epätoivoiset kotirouvat. T:Kotirouva
 
Kyllä, TN iskee ihan yhtä kovin kuin Sinkkuelämääkin!! Täytyy taas laittaa nauhurit pyörimään, jos lapsia ei ole saanut asettumaan siihen mennessä.....
Ja miuhun vetoaa just tuo kliseisyys...että miten me naiset sitten osataankin olla niin kliseisiä.....esim. jos olet "vain kotirouva"- elät miehen siivellä, mutta jos lähdet töihin, olet julma äiti, joka hylkää lapsensa liian aikaisin jonkun toisen hoiviin....
Ja kaiken kukkuraksi, sieltä kyllä löytää itsensäkin. =)
 

Yhteistyössä