Voiks siitä parantua? Siis voidaanko ne saada kaikki pois? Voimia paljon.Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:no se selvis,tai varmistu ett molemmissa keuhkoissa ja kaulalla on kasvaimia.. kyllä mä se tiesin mutta kun sen omin silmin näkee niin tulee kunnolla todeks..silleen moukarilla takaraivoon tyyliin
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:no se selvis,tai varmistu ett molemmissa keuhkoissa ja kaulalla on kasvaimia.. kyllä mä se tiesin mutta kun sen omin silmin näkee niin tulee kunnolla todeks..silleen moukarilla takaraivoon tyyliin
Hän varmaan pelkää ihan kamalasti, on ehkä lukossa eikä tiedä miten toimia. Onko hän puhunut kenellekään ulkopuoliselle, se voisi helpottaa hänen olooan paljon? T: yksi syöpäpotilaan peloissaan ollut omainenAlkuperäinen kirjoittaja D-mamma:kiitos haleista,mun irl kamut alkaa olla jo siinä pisteessä ett alkaavat parkumaan heti kun sanon jotain syöpään liittyvää.. tosin tukeevat ja auttavat..toisin kun tuo ukkoni |O
ei ole puhunut kellekkään,on niiiin kova jätkä (olevinaan) ettei tartte kenenkään apuaAlkuperäinen kirjoittaja Phoebe:Hän varmaan pelkää ihan kamalasti, on ehkä lukossa eikä tiedä miten toimia. Onko hän puhunut kenellekään ulkopuoliselle, se voisi helpottaa hänen olooan paljon? T: yksi syöpäpotilaan peloissaan ollut omainenAlkuperäinen kirjoittaja D-mamma:kiitos haleista,mun irl kamut alkaa olla jo siinä pisteessä ett alkaavat parkumaan heti kun sanon jotain syöpään liittyvää.. tosin tukeevat ja auttavat..toisin kun tuo ukkoni |O
Voin kuvitella millainen hän on... raskasta tuo on molemmille, ehkä miehelle olisi hyvä saada joku henkireikä? Tai jos puhuisitte ihan suoraan miltä teistä tuntuu, voisi miehelläkin vähän padot aueta jos annat hälle luvan olla heikkokin.Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:ei ole puhunut kellekkään,on niiiin kova jätkä (olevinaan) ettei tartte kenenkään apuaAlkuperäinen kirjoittaja Phoebe:Hän varmaan pelkää ihan kamalasti, on ehkä lukossa eikä tiedä miten toimia. Onko hän puhunut kenellekään ulkopuoliselle, se voisi helpottaa hänen olooan paljon? T: yksi syöpäpotilaan peloissaan ollut omainenAlkuperäinen kirjoittaja D-mamma:kiitos haleista,mun irl kamut alkaa olla jo siinä pisteessä ett alkaavat parkumaan heti kun sanon jotain syöpään liittyvää.. tosin tukeevat ja auttavat..toisin kun tuo ukkoni |O