Täydellinen ajoitus vauvalla alkaa karjumaan. äiti paskalla!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
jes
Tapahtuu täällä harva se päivä!ihan normaalia lapsiperheen elämää!lisäten siihen vielä että isompi lapsi nuolee roska-astiasta löytynyttä jugurttipurkkia ja kaatanu bioastiasta kahvinpurut lattialle :D
 
pruit
Mulle kävi niin että olin paskalla ja puhelin soi tietysti... noh, kiireesti housut nilkoissa luuriin, koska luulin että tärkeä puhelu!! Mutta tietenkin lehtimyyjä soitteli että "soitanko pahaan aikaan ??" Ja minä kilttinä että eeeeet...
 
ppp
Alkuperäinen kirjoittaja pruit:
Mulle kävi niin että olin paskalla ja puhelin soi tietysti... noh, kiireesti housut nilkoissa luuriin, koska luulin että tärkeä puhelu!! Mutta tietenkin lehtimyyjä soitteli että "soitanko pahaan aikaan ??" Ja minä kilttinä että eeeeet...
:D olisit sanonu suoraa ettei kesken tärkeän suorituksen saa häiritä, olin paskalla :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pruit:
Mulle kävi niin että olin paskalla ja puhelin soi tietysti... noh, kiireesti housut nilkoissa luuriin, koska luulin että tärkeä puhelu!! Mutta tietenkin lehtimyyjä soitteli että "soitanko pahaan aikaan ??" Ja minä kilttinä että eeeeet...


:LOL: Olet liian kiltti... :'D
 
pruit
Alkuperäinen kirjoittaja MissFlinder:
Alkuperäinen kirjoittaja pruit:
Mulle kävi niin että olin paskalla ja puhelin soi tietysti... noh, kiireesti housut nilkoissa luuriin, koska luulin että tärkeä puhelu!! Mutta tietenkin lehtimyyjä soitteli että "soitanko pahaan aikaan ??" Ja minä kilttinä että eeeeet...


:LOL: Olet liian kiltti... :'D
No tuon oon kuullu aiemminkin... mutta onneks ei olllut mitään näköyhteyksiä...tai haju! :O
 

Yhteistyössä