Tätini mielestä mieheni saa pettää ja haluta nuorempia naisia

• Viestiketjun aloittaja tukea
  • Ensimmäinen viesti
tukea
ja minun pitää vain sietää se avioliitossani koska meillä yhteinen lapsi ja olen melkein 4v miestä vanhempi niin siksi kuulemma mieheni haluaa nuoria ja nättejä naisia.

Olisipa mieheni tajunnut kertoa tämän jo 4v sitten en silloinkaan ollut laiha tai nätti.

vieras
Tätisi taitaa olla näitä "vanhan kansan naisia" jotka sietävät miehiltään mitä tahansa? Ero on suuri nöyryytys jne.. Jätä tuollainen mies, sinä (ja lapsesi) ansaitsette parempaa.

Mun äiti oli myös tuota mieltä, minä kuulemma olin niin kamala exmiehelle että hänen piti saada hakea muuta naisseuraa. Hän kun oli niin herkkäkin... :LOL: Joo, hän riisui herkästi housunsa naisseurassa!

Onneksi mulla oli isäni tukena.

Pirkko
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pirkko:
...totta. Ei vanhemmalla naisella pitäisi mitään nokankoputtamista olla asiaan, jos ei viitsitä edes omasta ulkonäöstä pitää huolta.
Onko 4-vuotta sinusta paljon? IDIOOTTI..
...sinunkaan tulla paljoa suuta soittamaan jos ikää on enemmän kuin vehon myyjällä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
...totta. Ei vanhemmalla naisella pitäisi mitään nokankoputtamista olla asiaan, jos ei viitsitä edes omasta ulkonäöstä pitää huolta.
Onko 4-vuotta sinusta paljon? IDIOOTTI..
...sinunkaan tulla paljoa suuta soittamaan jos ikää on enemmän kuin vehon myyjällä.
Minulla ikää 23 :) että en sitten tiedä tuosta sinun myyjästäsi..

minä
Meillä minä olen 5 vuotta miestä vanhempi ja on kaksi lasta. Ei tulisi mieleenkikään ajatella, että miehellä olisi "oikeus" pettää minua ikäni takia ja minun vaan tulisi sietää sitä lasten takia. EIkä tämä tulisi mieleen varmasti vanhemmillenikaan...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Siis juu pettää ja katselee nuorempia naisia, tätini mielestä avioliitossa kuuluu hyväksyä syrjähypyt. Etenkin kun olen vanhempi ja vielä rumakin.
Miksi ihmeessä mies sinut sitten alunperin vihille vei, jos kerran niin kamala olet, ettei uskollisena voi muka pysyä???

No ei se ole oikeus taikka syy miksi sais pettää.Kummallekkaan osapuolelle.
Ap sulla on nyt huono tukiverkko,jos tuollaista menee laukoon :hug:
ai niin ja olen itekkin miestäni vanhempi.En todellakaan hyväksyisi pettämistä mistään syystä.

ap
Ei mutta on vanhan kansan ihminen ja naisen tarttee kärsiä mitä vaan. Äitini dementiakodissa joten tukijoukot vähissä. En todella tajua miksi meni kanssani naimisiin ulkonäkö ei kuulemma miestäni miellytä, silloinkin olin ruma ja lihava kun naimisiin mentiin.

Yhteistyössä