Tätä kauhua en tahtoisi kellekkään

  • Viestiketjun aloittaja vakkari harmaa
  • Ensimmäinen viesti
vieras
mua kanssa ihmetyttää miks nim. on "vakkari harmaana"...Ei oo mikää nolo tm. asia jonka takia pitäis harmaana olla. Vähän kanssa epäilyttää.... Ehkä helpompi saaha ihmiset uskomaan omaa juttuaan kun kertoo olevansa vakkari..tiedä häntä.
 
tiukut.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mua kanssa ihmetyttää miks nim. on "vakkari harmaana"...Ei oo mikää nolo tm. asia jonka takia pitäis harmaana olla. Vähän kanssa epäilyttää.... Ehkä helpompi saaha ihmiset uskomaan omaa juttuaan kun kertoo olevansa vakkari..tiedä häntä.
meitsi ainakaan ei jaksa aina kirjautua kiireen takia...
 
ap
olipas kummallista tulla kotiin kun piha oli kuin sirkus areena.ajoin kyllä auton kuistin eteen ja soitin miehelle et tulee ovelle vastaan.ei ikkunoita meillä ole auki ja ovet lukittuina,ihan oman mielenterveyden kannalta,säikähtää pientäkin rapinaa.
töissä mietin että mikä saa ihmiset noin tekemään,voin sanoa että pää on kuin karuselli,koko ajan miettii että MITÄ olisi tässä voinut tapahtua,mitä tässä voi vielä tapahtua kun tämä äijä pääsee pois??miettinyt miten tommosen sais hoitoo ja syömään niitä nappuloita.
naapurit asentivat tänää kanssa valoja ja tuo toinenkin naapuri vaikka he eivät mitään nähneet,epäilys olisi että heidän pihalla myös kun koirat olivat sisällä olleet levottomia,
ymmärrän teitä jotka ovat joutuneet jonkilaiset tirkistelyn ja ahdistelun kohteeksi,tää on jotain hirveetä.ei ajatus selkeydy vaan koko ajan pyörii mitä olisi voinut tapahtua??
ja niin meinasin unohtaa,olen palstailija ja vaihtanut osoitteita mustana joten voisin vannoa että pian täällä kaikki tietäisi kuka ja mistä päin,yhdelle kerroin kyllä jonka kanssa vaihtanut ajatuksia,hälle iso kiitos!
kai en osaa/uskalla luottaa ja kertoa mustana,ainakaan vielä,katsoa kun tämä tästä toivottavasti selkiytyy.
mutta nyt yrittämään unta,toivottavasti saan nukuttua univelka tuntuu todella kun ei ole nukkua uskaltanut ollenkaan.
eli minä menen sinne porvooseen kun tuolla oli joku laittanut,tosi elämässä kun ei tälläsiä tapahdu.minä olenkin tämmöinen pumpulissa kasvatettu että kuvittelen koko jutun.
öitä ja tulen kertomaan kuinka tässä asiassa tulee käymään ja mitä syytettä tuo mies saa.
öitä ja muistakaa lukita ovet!!
 
ap
jäin lukemaan tuota petetyksi tulo juttua joten huikkasen vielä tähän.teen vanhusten ilta/yö auttamista eli lääke jaossa yms mukana.työmäärä on 4 tuntia kun teen sitä "halpatyövoimarahalla" eli työmärkkinatuki+8e verotonta päälle elämäntyövalmennus rahaa.kun ei palkka työtä saa.mutta nyt öitä kaikille poistun.
 

Yhteistyössä