No tää on se! Mä teen aina ton kinuskin ja noi ruusut. Ne on marsipaania joo, kokeilin tolleen, että siinä on eriväririä terälehtiä.Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Onks tuo nyt se vattukakku? Jos, niin ompa miehes kätevä leipuri!
Mistä nuo ruusut on tehty? Marsipaania? Näyttää vaan erilaisilta ku mitä mummoni on tehny..
Hyvännäkönen kakkuAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No tää on se! Mä teen aina ton kinuskin ja noi ruusut. Ne on marsipaania joo, kokeilin tolleen, että siinä on eriväririä terälehtiä.
suurtalouskokin koulutus sillä on.Alkuperäinen kirjoittaja Ja sun miehesi on...:...kondiittori????
No joo, meenkin tästä, ku ei tää palsta nyt oikeen ees toimi.Alkuperäinen kirjoittaja kyllä kelpaa:miehesi vaikuttaa aarteelta, toivottavasti osaat arvostaa. Sinuna notkuisin vähemmän täällä ja enemmän tuollaisen helmen kainalossa..
T. kateellinen
Kakku on kyl hyvää ja sisus on raikas kun kermiksessä ei oo sokeria juuri yhtään.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juu on ihan kivan näköinen. Toivottavasti sisus on raikas, kun päällinen on vähän hevi.
Mikäs muumio se sieltä könys kommentoimaan?Alkuperäinen kirjoittaja Tutankhamon:Kakku on kyl hyvää ja sisus on raikas kun kermiksessä ei oo sokeria juuri yhtään.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juu on ihan kivan näköinen. Toivottavasti sisus on raikas, kun päällinen on vähän hevi.
Mun miäs. :heart: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikäs muumio se sieltä könys kommentoimaan?Alkuperäinen kirjoittaja Tutankhamon:Kakku on kyl hyvää ja sisus on raikas kun kermiksessä ei oo sokeria juuri yhtään.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juu on ihan kivan näköinen. Toivottavasti sisus on raikas, kun päällinen on vähän hevi.
Tuossahan on 2 kuvaa ekassa viestissä.Saa klikattua isommiksikin.Alkuperäinen kirjoittaja tuota:Missäs se kuva niinkun pitäisi olla?
Joo, mulla ei vain näkyny ne aluksiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuossahan on 2 kuvaa ekassa viestissä.Saa klikattua isommiksikin.Alkuperäinen kirjoittaja tuota:Missäs se kuva niinkun pitäisi olla?