sori vaa
Onneks mun tytär on kaunis ja oikea malli. Ollut jo 5 vuotta. Hänellä upeita, tunteikkaita kuvia. Ei lapsesi ole kuvauksellisia. Silmissä ei näy ilme. Sori...
Miks sori?Onneks mun tytär on kaunis ja oikea malli. Ollut jo 5 vuotta. Hänellä upeita, tunteikkaita kuvia. Ei lapsesi ole kuvauksellisia. Silmissä ei näy ilme. Sori...
Tämä on vielä surullisempaa, että "tiedätte mitä kenestäkin tulee". Oletko kysynyt lapsilta mitä ne itse haluaa olla? Tää kuulostaa mun mielestä jo vähän julmalta.Miks sori?
ei mua kiinnosta mitä muut sano, meilä omia sunnitelmia ja tiedämme mitä kenestä tulee, vaikka mitä kakka saan niskaan täällä, ei se vaan meijän todelliseen elämään vaikuttaa, vaikka kuinka yritätte pilkata
Onneks mun tytär on kaunis ja oikea malli. Ollut jo 5 vuotta. Hänellä upeita, tunteikkaita kuvia. Ei lapsesi ole kuvauksellisia. Silmissä ei näy ilme. Sori...
Suomessa kun katsoo mainopksia, oli ne sitten lehti-, tv- tai ihan mitä vaan mainoksia ei lapset ole mitenkään erityisen kauniita vaan ihan tavallisia lapsia.Laitoin sori siksi etten tahdo pahoittaa mieltäsi ! Ei kaikista lapsista tule malleja tms suurta. Kannustaisit lapsesi muuhun toimintaan. Älä haaskaa rahojasi (tai miehesi rahoja) kalliisiin mallikouluihin kun ei niistä hyötyä ole. Jos lapsi oikeasti on malliainesta hän ei tarvitse kouluja siihen Mallikoulut ovat rahanriivintää. Sinähän olet tanssija. Ehkäpä lapsesikin osaisi tanssia. Tai soittaa jotain soitinta Tuo on kyllä tässä tapauksessa hyvä paikka opettaa pettymyksistä. Tosin ehkä liian rankkaa...
mun mieltä tämä palsta ei edes pystyy pahoittaa mulla on olemassa suodatin, enkä oikeassa elämässä mietin muita tai mitä kuka ajattelee. Elän kuin haluan, myös lapset....Laitoin sori siksi etten tahdo pahoittaa mieltäsi ! Ei kaikista lapsista tule malleja tms suurta. Kannustaisit lapsesi muuhun toimintaan. Älä haaskaa rahojasi (tai miehesi rahoja) kalliisiin mallikouluihin kun ei niistä hyötyä ole. Jos lapsi oikeasti on malliainesta hän ei tarvitse kouluja siihen Mallikoulut ovat rahanriivintää. Sinähän olet tanssija. Ehkäpä lapsesikin osaisi tanssia. Tai soittaa jotain soitinta Tuo on kyllä tässä tapauksessa hyvä paikka opettaa pettymyksistä. Tosin ehkä liian rankkaa...
:heart:Miksi ihmeessä pikkulasten harrastusten pitäisikään olla järkeviä? Prinsessaleikit, pukeutuminen, meikkaaminen, kameran edessä oleminen voi olla lapsen mielestä tosi hauskaa. Ja se hauskuus on mun mielestä tärkeintä kun kyse on suht pienistä lapsista
Sitäpaitsi, ei mallina olo tai mallin leikkiminen poissulje myös niitä mukamas-järkeviä, luovuutta ja älyä vaativia & kehittäviä juttuja.
Tuskin Milanna tyttärilleen luo mitään järisyttäviä ulkonäköpaineita & on jo ihan satavarma että tytöistä tulee kansainvälisiä huippumalleja ja siksi heidän ei tarvitse kouluakaan käydä tai mitään muuta opetella.
Lain mukaan sinulla pitäisi olla kuvaajan lupa laittaa nettiin kuvia, koska rikot muutoin tekijänoikeutta.joo joo
Sulla nimenomaan ei ole mitään suodatinta päätellen, mitä kaikkea tännekin palstalle laitat.mun mieltä tämä palsta ei edes pystyy pahoittaa mulla on olemassa suodatin, enkä oikeassa elämässä mietin muita tai mitä kuka ajattelee. Elän kuin haluan, myös lapset....
Miehn ja mun rahoja ovat yhteisiä ja käyttämme niitä mihin haluamme....
Olin ollut tanssija, mutta lapsia ei kiinnosta oikein tanssiminen, vaikka haluan heitä tai halusin kans johonkin tanssimaan, se on kiva liikunta, mutta ei heille näköjään, kun ei halua