Tässä on teille nyt SOTKUA kun joku mein keittiöstä jo märisi

• Viestiketjun aloittaja Viblsp
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Mitäs se pallero nyt on tehny ku se poistettiin?
Haukkui monin mielenkiintoisin sanoin ap:n kodin lääväksi ja ihmetteli, onko yhtään käytöstapoja ja mollasi toisten kasvatuskykyjä.
Ja parkui, kun häntä siitä paskanjauhannasta moitittiin sitten. Hyi meitä kaikkia! Sörhis saa sanoa mitä sylki suuhun tuo, mutta älköön kukaan käykö häntä silti morkkaamaan :xmas:

vieras
Paitsi että omasta mielestäänhän se ei haukkunut sanoi vaan mieleipiteensä mihin sillä on kuulemma oikeus. Se oikeus vaan tuntuu olevan joka ketjussa joka ei mielytä sen omia mielipiteitä niin lytätä kaikki muut.

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Mitäs se pallero nyt on tehny ku se poistettiin?
Haukkui monin mielenkiintoisin sanoin ap:n kodin lääväksi ja ihmetteli, onko yhtään käytöstapoja ja mollasi toisten kasvatuskykyjä.
Kyllä mä nyt sen tiedän koska kommentoin itsekkin siinä :whistle:
Mut miksi se poistettiin? Sanoko se järjenjättiläinen vielä jotain siinä?

Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
kukakohan sit oli laittanut törkeää yv:tä sörhipöykerölle vai kenelle?!mitenkään utelias oo :ashamed:
MINÄ!

No en... Mä huutelen mieluummin täällä julkisesti, mitä iloa semmosesta yksityisviesteillä paukuttamisesta saa - ei irtoo ees huomiota :( :whistle:
Heh, niin ilmeisesti Sörhipallerokin, koska sen sijaan, että olisi laittanut ilkeälle kiusaajalleen y-viestiä, päätti kirjoittaa palstalle julkisen viestin.

Yhteistyössä