Haukkui monin mielenkiintoisin sanoin ap:n kodin lääväksi ja ihmetteli, onko yhtään käytöstapoja ja mollasi toisten kasvatuskykyjä.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mitäs se pallero nyt on tehny ku se poistettiin?
Ja parkui, kun häntä siitä paskanjauhannasta moitittiin sitten. Hyi meitä kaikkia! Sörhis saa sanoa mitä sylki suuhun tuo, mutta älköön kukaan käykö häntä silti morkkaamaan :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Haukkui monin mielenkiintoisin sanoin ap:n kodin lääväksi ja ihmetteli, onko yhtään käytöstapoja ja mollasi toisten kasvatuskykyjä.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mitäs se pallero nyt on tehny ku se poistettiin?
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Extremeä.Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Jännittävää.
No niinpä! Ihanhan tässä pitää ottaa parempi asento. Vielä kun joku tois eväitä.Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:älkääs ny, pitkästä aikaa jotain mielenkiintosta palstalla
MINÄ!Alkuperäinen kirjoittaja Accra:kukakohan sit oli laittanut törkeää yv:tä sörhipöykerölle vai kenelle?!mitenkään utelias oo :ashamed:
Kyllä mä nyt sen tiedän koska kommentoin itsekkin siinäAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Haukkui monin mielenkiintoisin sanoin ap:n kodin lääväksi ja ihmetteli, onko yhtään käytöstapoja ja mollasi toisten kasvatuskykyjä.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mitäs se pallero nyt on tehny ku se poistettiin?
Mä hain jo kaffetta ja pullaa...Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:No niinpä! Ihanhan tässä pitää ottaa parempi asento. Vielä kun joku tois eväitä.Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:älkääs ny, pitkästä aikaa jotain mielenkiintosta palstalla
Sano muutaAlkuperäinen kirjoittaja jenni87:Mä luulin ensin, että se vitsaili...
Olikin tosissaan.
Aika tapaus. Hmm...
tämä kans. Itketäänkö chisu yhdessä?Alkuperäinen kirjoittaja Chisu:Jäänyt kaikesta paitsi
Vois keittää itsekin sumpitAlkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Mä hain jo kaffetta ja pullaa...Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:No niinpä! Ihanhan tässä pitää ottaa parempi asento. Vielä kun joku tois eväitä.Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:älkääs ny, pitkästä aikaa jotain mielenkiintosta palstalla
Heh, niin ilmeisesti Sörhipallerokin, koska sen sijaan, että olisi laittanut ilkeälle kiusaajalleen y-viestiä, päätti kirjoittaa palstalle julkisen viestin.Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:MINÄ!Alkuperäinen kirjoittaja Accra:kukakohan sit oli laittanut törkeää yv:tä sörhipöykerölle vai kenelle?!mitenkään utelias oo :ashamed:
No en... Mä huutelen mieluummin täällä julkisesti, mitä iloa semmosesta yksityisviesteillä paukuttamisesta saa - ei irtoo ees huomiota
tää ois hyvä idea!!Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Pitäis olla sellanen tekstaririnki, että aina kun palstalla tapahtuu, niin kaikki halukkaat saa tiedon.