Auts Kyllä mä ymmärrän tuon näkemyksen. Olisin halunnut tästä enemmin jotain maanläheistä fiilistä, mutta kangas on kai liian raskas.Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Täytyy sanoa että kyllä miehesi on oikeassa. Mekko näyttää vanhoista mummolan verhoista tehdyltä kylpytakilta.
Mutta mikä imartelee ladonovea? Tykkään enemmän A-linjaisista hameista, tämä on suora.Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrän heitä:Ei tuo sinua ainakaan millään tavalla imartele,jonku mallimisujen päällä tollasia rytkyjä näkee.
Paitsi että ne on paljon istuvampia,tai kokoa puolijoukkueteltta,ei siltä väliltä.
Ei maksanut mitään. Joku teki sen minulle.Alkuperäinen kirjoittaja PöRHiKKi:mistä olet luomuksen hankkinut ja onko ollut kalliskin?
Sä mikään ladonovi ole,onhan sulla vyötärö hyvä nainen.Alkuperäinen kirjoittaja The Maiden:Mutta mikä imartelee ladonovea? Tykkään enemmän A-linjaisista hameista, tämä on suora.Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrän heitä:Ei tuo sinua ainakaan millään tavalla imartele,jonku mallimisujen päällä tollasia rytkyjä näkee.
Paitsi että ne on paljon istuvampia,tai kokoa puolijoukkueteltta,ei siltä väliltä.
Tässä on kyllä ideaaAlkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Auttaisikohan paremmat muotolaskokset ja jonkinlainen modifioiminen asua. Esim jos sen lyhentäisi kietaisupaidaksi/tunikaksi ja sitten saisit jotain muuta väriä kokonaisuuteen lisää?
Mä satuin vahingossa edustavimpaan asentooni ja peitin ruhollani sen sotkun.Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Äh, en mä nähny sitä sotkuista keittiötä ton karseen mekon läpi....
B) No eiiii, ihan kiva mekko se oli, etkä sä näytä hiukkaakaan ylipainoiselta.
Kiitos :hug:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Väri on karmea eikä se oikein istu sun päällä. Liian iso?
Ja et oo läski mun mielestä, vaikka harmaa olenkin! :hug: