Ihan mainio huomio!Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:mä heti katsoin että meikit puuttuAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuo Savannan muokkaus Aivan loistava!!!
Ihan mainio huomio!Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:mä heti katsoin että meikit puuttuAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuo Savannan muokkaus Aivan loistava!!!
meikitön hello titi se alussa oli :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Ihan mainio huomio!Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:mä heti katsoin että meikit puuttuAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuo Savannan muokkaus Aivan loistava!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Tässä se mun tissipannari
Hauska muna illuusia
Tää on kyllä hilpeä ja tosi hauskaa oli kun laitoin tämän tänne ensi kertaa niin joku sanoi että sehän on ihan kun hänen kun luomikin samassa kohtaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Tässä se mun tissipannari
Hauska muna illuusia
se on varmaan rusetti nyt kun sanoit niin kun sitä katsoo niin torahampaathan silläAlkuperäinen kirjoittaja firequeen:savanna, onko tuolla maatuskalla vampyyrinhampaat ?!
juu rusettiAlkuperäinen kirjoittaja Grace:se on varmaan rusetti nyt kun sanoit niin kun sitä katsoo niin torahampaathan silläAlkuperäinen kirjoittaja firequeen:savanna, onko tuolla maatuskalla vampyyrinhampaat ?!
tena autaAlkuperäinen kirjoittaja firequeen :kurkku ja pää kipeänä ja kohta pissat pöksyissä...
Käsidesiä ei oo tarkoitettu pintojen puhdistukseen....aijaijai millaisessa saastassa tekin elätte :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja ei oo totta!!!:Pyyhin jatkuvasti käsidesin kanssa, mutta en silti paljaalle pöydälle anna mitään ruokaa laittaa!
eikun mie laitan yhden tytön vaipoista tämän siitä saa, kun teetä lipittää mukitolkulla ja sitten alkaa nauraa...Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:tena autaAlkuperäinen kirjoittaja firequeen :kurkku ja pää kipeänä ja kohta pissat pöksyissä...
http://www.tena.fi/Naiset/informaatiopiste/virtsankarkailun-syyt/
tosi hottis tissit ku neonvalot ja torahampaatAlkuperäinen kirjoittaja illuusia:Voi apua tota munamaatuskaa!
On tainnut silarit ottaa, vähän eriparia tosin mut mitäs me pienistä. :xmas: