Minusta tuntuu, että sinun kannattaisi nyt ottaa yhteyttä sinne hammaslääkäriin missä tuo tehtiin. Mahdollisesti voisit heti kysyä myös kuluttaja-asiamiehen kommenttia asiaan.
Kun tuo virhe on nimenomaan tuossa muodossa eli alun perin väärin tehty, ei sille minusta ole takarajaa koska sitä ei korjattaisi tekijän piikkiin. Toki se voidaan sulle vaikeaksi tehdä mutta uskoisin että korvaavat tuon kun ilmaiset heti soittaessasi että olet tosissasi asian kanssa ja tietoinen oikeuksistasi asiakkaana. Voit myös mainita ne syyt miksi otat yhteyttä vasta nyt ja vaikka sanoa, että mitä pidempään tuo virheellinen silta on ollut, sitä enemmän se on alkanut häiritsemään. Muista myös sanoa että ei sovitettu. Mutta näkeehän sen heti että liian lyhyeksi etuhampaat on viilattu. Tuolla hinnalla pitää saada juuri sellainen kuin haluat, ei sinne päin.
Voit muuten myös sanoa, että kysyit tutun hammaslääkärin mielipidettä ja hän sanoi että tuo on väärin tehty ja huonon/epäsopivan näköinen.