tässä muutama kuva meiltä. "turha"

"vieras"
[QUOTE="sisustaja";24145084]Tykkään! :) Eikä ole liian tummaa!!! Kumma kun suomalaisilla on aina jotain tummaa sisustusta vastaan :p[/QUOTE]

Ai jotain sitä vastaan? No, ei tunnu olevan, kun 2/3 asunnoista remontoidaan just tuollaiseen tyyliin! Ehkä alkaa jo kyllästyttää.

Ja herrajumala miten surkeatasoisia kuvia! Kunnon kamera ei maksaisi paljoa, ainakaan remonttiin verrattuna...
 
"sisustaja"
[QUOTE="vieras";24145126]Ai jotain sitä vastaan? No, ei tunnu olevan, kun 2/3 asunnoista remontoidaan just tuollaiseen tyyliin! Ehkä alkaa jo kyllästyttää.

Ja herrajumala miten surkeatasoisia kuvia! Kunnon kamera ei maksaisi paljoa, ainakaan remonttiin verrattuna...[/QUOTE]

No tuntuupas olevan kun tässäkin siitä valitetaan :p Oletko yleensäkin noin negatiivinen ihminen?
 
joo, kuvat surkeita, mikä myös "pimentää" kämppää. ei tää oikeesti noin "synkkä" ole, kun kuvissa. sävyt on ehkä tummia, mut sit verhot, takka mm. tuo valkoista tänne. ja aurinko paistaa myös koko päivän sisään :)
 
"vieras"
[QUOTE="sisustaja";24145177]No tuntuupas olevan kun tässäkin siitä valitetaan :p Oletko yleensäkin noin negatiivinen ihminen?[/QUOTE]

No ihanko yhden mielipiteeni perusteella teet johtopäätöksen? :LOL:

Mut ihan tosi, nää on niin nähty. Tää on muotia nykyään, joten suurin osa on sitten samannäköisiä - tai sitten sitä toista trendikästä eli kokovalkeaa sisustusta.

Olis kiva nähdä jotain erilaista, rohkeaa, omannäköistä. Se säväyttäisi. Ei turvallisesti muodin mukaan, samaan tyyliin kuin naapureillakin, sisustettu säväytä mitenkään. Kiva, joo, mutta harmittavan tavanomainen.

Miksei ihmiset uskalla antaa sisustukseen mitään omaa?
 
Ken guru
joo, kuvat surkeita, mikä myös "pimentää" kämppää. ei tää oikeesti noin "synkkä" ole, kun kuvissa. sävyt on ehkä tummia, mut sit verhot, takka mm. tuo valkoista tänne. ja aurinko paistaa myös koko päivän sisään :)
Mun mielestä kuvat oli ihan riittävän hyviä, kiva kun laitoit niitä :). Ja teidän koti on aivan ihana, rakastan tuollaisia tummia sävyjä, tekevät kodin kodikkaammaksi, ja muutenkin.
 
  • Tykkää
Reactions: kati1974
"vieras"
[QUOTE="Mii";24145210]Huomaa taas että palstamammat on kateudesta vihreitä, kun tällaisia kommentteja tulee ;DD

Upea talo on![/QUOTE]

Ihan tosissasiko väität, että ihminen joka ei pidä tummasta sisustuksesta, on kateellinen sellaiselle, jolla on tumma sisustus? No joo...
 
"Mii"
[QUOTE="vieras";24145237]Ihan tosissasiko väität, että ihminen joka ei pidä tummasta sisustuksesta, on kateellinen sellaiselle, jolla on tumma sisustus? No joo...[/QUOTE]

;DDD
 
"sisustaja"
[QUOTE="vieras";24145237]Ihan tosissasiko väität, että ihminen joka ei pidä tummasta sisustuksesta, on kateellinen sellaiselle, jolla on tumma sisustus? No joo...[/QUOTE]

Minä en jaksa ymmärtää sitä että jos joku sisustaa eri tyylillä kuin mistä itse tykkää, on sisustus huono. Minä en ap:n lailla omaa kotia sisustaisi mutta silti koti on hienosti sisustettu.
 
  • Tykkää
Reactions: Blue cat

Yhteistyössä