Tärkein syy millä valitsit kumppanisi?

Siis mikä on se tärkein syy miksi päädyit nykyiseen kumppaniisi. Kauanko olette olleet yhdessä ja oletteko onnellisia?

Itselleni tärkein oli se että meidän oli alusta saakka hyvä toimia ja tehdä asioita yhdessä, siis ennen varsinaista seurustelua tms. Hänen kanssaan olemme erinomainen tiimi. Yhdessä on oltu 7 vuotta ja meillä on kolme lasta ja olemme aidosti onnellisia. :heart: =) =)

Pitkä, sininen keesi, jäänsiniset silmät, kitaristi... :D No joo olin 14v. Mut ihan täydellinen hän on mulle! :heart:

Ja keväällä tulee 16-vuotta täyteen, ja ollaan tosi onnellisia 4 pojan vanhempia.

Yhtä tärkeintä syytä ei pysty sanomaan. Mies on erittäin huomioonottava, hellä ja meillä on hauskaa yhdessä.

Ollaan oltu yhdessä keväällä 9 vuotta ja meillä on 2 lasta, ollaan yleisesti ottaen onnellisia.

maissihiiri
Heti ensitapaamisella sykähdytti ja tunne vain syveni mitä enemmän oltiin yhdessä. Enkä kenenkään muun kanssa ole voinut olla samalla lailla oma itseni.

En mä kyllä koe että olisin tietoisesti mitään valinnut, siinä vain kävi niin :heart:

jenmo
Se on niin inana!!! Siis kiltti meitä (mua ja lapsia) kohtaan... Ja rehellinen, komea, mukava, hauska etc... Eli tärkein syy taitaa olla luonne :heart:

*muoks* niin ja ollaan oltu n. vuosi yhdessä..

himokas joulumuari
Mulla ei ole koskaan ollut kenenkään muun kanssa niin hyvä olla kuin pukin.Mä en ole koskaan rakastanut ketään niinkuin häntä.Täydellinen rakastaja,loistava huumorintaju,ihana ominaistuoksu,pitää mut lämpimänä ja kainaloon on aina yhtä ihana kömpiä.

valaskala
En osaa sanoa mutta alusta saakka oli vaan tunne että tämä se on. aina on ollut hyvä olla toisen kanssa ja on edelleen, edelleen saa mahanpohjassa tuntumaan kivalle kun koskettaa=)
Turvallinenkin on ja kun sanotaan että nainen valitsee isäänsä muistuttavan miehen niin itseni kohdalla on pitänyt paikkansa siinä, että kumpikin osaa korjata mitä vaan ja tehdä melkeen mitä vaan, ikinä ei jää pulaan=)

Älykkyys ja keskustelutaito, seksi oli syitä mitkä saivat jatkamaan tapailua joka myöhemmin muuttui seurusteluksi...
Nyt 3 vuotta "virallisesti" yhdessä, tavattiin 9 vuotta sitten mutta kadotettiin toisemme muutamaksi vuodeksi. Olemme onnellisia.

Alkuperäinen kirjoittaja Ökki Kökkiäinen:
Siis mikä on se tärkein syy miksi päädyit nykyiseen kumppaniisi. Kauanko olette olleet yhdessä ja oletteko onnellisia?
Ehdin koeajaa monia, mutta tämä tuntui omalta heti ensi silmäyksestä.. 10+ vuoden ja useammaan lapsen jälkeen yhä sama tunne.

3mamma22
oltu 6vuotta yhdessä. mä rakastuin siihen PALAVASTI ja se muhun. <3
naimisiin mentiin 1,5 vuoden seurustelun (ei yhdessä asumisen) jälkeen..
ei sen järkevämpää ja hienompaa syytä oo.. ;)

Yhteistyössä