Tärkeä! Miltä näyttää rfsu:n testissä "viivanpaikka"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MultiVita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MultiVita

Vieras
Kun ihan kuin olisin tuossa testissä näkevinäni haalean, punertavan viivan - mutta voisiko kuitenkin olla se kuuluisa viivanpaikka? Millaiset kokemukset teillä ko. testistä?

mä en ole koskaan tutkinut noita testejä niin tarkkaan et oisin löytänyt jonkun hiton viivanpaikan. jos siinä on punanen viiva niin oot raskaana. jos et oo varma niin tee huomenna uusi. ja olen käyttänyt tuota testiä.

siihen tosiaa tulee se viivan paikka, ku odottaa testiajan yli, aika selkeekin viiva mulla ainakin ja en ollu raskaana.. kyl luulen et se plussa viiva ilmestyy 5min sisällä siihen jos on tullaksee.. testaa myöhemmin uusiks... :)

En muuten olisi testannutkaan, mutta mulla on kahtena aamuna ollut jotenkin huono olo. Voiko muka oireet tulla jo näin nopeasti? Menkkojen pitäisi alkaa tänään. Va olenko vain luulotautinen?

Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Ei suinkaan, testaa ihmeessä vielä toisenkin kerran! Saatko laitettua toisen kuvan? Mielestäni tuo näyttää kyllä positiivista.. :)

Yritin tuossa illalla vielä ottaa paremmalla kameralla, mutta ne eivät onnistuneet noinkaan hyvin kuin aamulla. Voin laittaa vielä toisen aamulla otetun kuvan, mutta minusta tuo ensimmäinen oli kyllä paras. Hetki...

Toinen: http://www.aijaa.com/v.php?i=3224454.jpg

Ei ihan heti ilmestynyt, mutta 5-10 min sisällä kuitenkin. Ja tuolta näyttää tikku edelleenkin. En oikein tiedä itkeäkö vai nauraa. Olen ehkä shokissa? :D

Mä oon kerran saanut viivanpaikan tuollaisella testillä. Se viiva oli sellainen harmahtava tosta on vaikee sanoa että onko siinä vähän punaista? Riippuu vähän että koska sun menkkojen olis pitänyt alkaa? Odota pari päivää ja testaa sitten sillä toisella tikulla mikä tuli paketissa. Mulla noi testit on näyttänyt aina selkeen plussan kun oon ollut raskaana ja menkat on ollut n. 2 päivää myöhässä.

Yhteistyössä