Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä olen tuhattaituri, multilahjakas moniosaaja.
Eli voin pitää vauvaa paitsi sylissä, myös aika ajoin sitterissä.
Kaverin lapsella oli myös koliikkikeinu, ja se oli tosi kätevän oloinen vempele. Kiljukaula hiljeni ja nukahti siinä hetkessämeillä oli sellanen värisevä koliikkisitteri jossa painoraja oli 18kg. Siis sen sai sitteriajan jälkeen muutettua lapselle keinutuóliksi, muistaakseni gracon merkkinen. mallia en muista, siitä on jokunen vuosi kun ostin. Mutta mun mielestä se värinä oli epämiellyttävä, vaikka laitto pienimmälle mahdolliselle niin tuntu et vauva tärisi liikaa. Kuopuksella sit oliki sellanen koliikkikeinu ja mun mielestä sata kertaa parempi vaihtoehto kuin ojku tärinähärveli.
Kaverin lapsella oli myös koliikkikeinu, ja se oli tosi kätevän oloinen vempele. Kiljukaula hiljeni ja nukahti siinä hetkessä
Muttamutta; ne vie kamalasti tilaa ja tänne ei mahdu |O. Vai onkohan niitäkin pieniä sieviä...
Mäkin varaudun pahimpaan...on kantoliinaa ja kaikkea, ja 2 ekaa muksua oli ns. helppoja, mutta voiko mulla muka olla niin hyvä tuuri kolmannellakin kerralla ettei tulisi mitään koliikkivauvaa tai muuten vaan vaativampaa tapausta?!ei välttämättä riitä. Nimim. kokemusta omaava joka pääosin piti vauvaa Manducassa mutta jonka arjen koliikkikeinu kuitenkin pelasti.
Roba riippukeinu / koliikkikeinu, vihreä - Lauran Lastentarvike
Tällaisen saisin ehkä mahdutettua olkkariin...koukkukin olisi valmiina katossa. Sitä pitää tietty itse heiluttaa, mutta jospa läpiveto auttaisi asiaa(tai sitten nakitan homman isommille lapsille).
Sen saisi takapihallekin roikkumaanvois olla muuten hieno![]()
Tuohan on nätti!Alkuperäinen kirjoittaja Tällanen;25903979:Meillä on tällainen:
Vauva on tosi tyytyväinen, kun tärinän käynnistää. Ei tärise kovin lujaa, ite hellästi kädellä tuntee värinän. Te, joiden mielestä tärinä on kovin haitallista, kuljetatteko lapsianne lainkaan autossa tai vaunuissa???
Tämäkin on tosi nätti.Meillä on tällänen, saa keinuksi ja sitteriksi, keinuu ja tärisee. Tykkään!
SAP E-Commerce B2C:
Mut tarvii kyllä jonkun verran tilaa. Ja mulla kanssa sellanen vauva, joka ei pienempänä ollu ku sylissä, manducassa tai tuossa.