Tänäänhän tulee kahteen kertaan hääohjelmaa,joten sen kunniaksi kyssä. Mitä sinä tekisit toisin omissa häissäsi

• Viestiketjun aloittaja lämminsydän
  • Ensimmäinen viesti
Minttu
Kyllä mä varmaan jotain tekisin eri tavalla... ottaisin eri meikkaajan ainakin, poistaisin kännisen appiukon kuvioista pois, olisinkin kutsunut anopin, vieraita olisi voinut enemmänkin ja hääpaikka suurempi...ja toivoisin, että bestmanit ja kaasokin panostaisi juhlaan enemmän.
Mutta kokonaisuudessaan kaikki meni hyvin.

juups
Mä jättäisin kirkkohäät sekä sen jälkeen olleen hääjuhlan pitämättä ja menisin naimisiin maistraatissa. Maistraattivihkimisen jälkeen lähtisin mieheni kanssa johonkin viikon matkalle rentoutumaan.

Meillä oli kaikin puolin ihanat häät, minä ja mies emme vain tykkää olla juhlien keskipisteenä.

Mua jäi "harmittamaan" se, että keittiön väki keitti sekä pastan, että riisin ylikypsäksi ja maisteita ei ollut nimeksikään tonnikalasalaatissa.

Eli jonkun järjestelyn tekisin tuohon siten, etteivät pääsisi sapuskoja pilaamaan.

Lisäksi olivat myöhässä kahvikattauksen kanssa.

Muutoin oli kaikenkaikkiaan ihana päivä, joten ei tuokaan ole hampaankoloon jäänyt :)

vitsake
Alkuperäinen kirjoittaja Cher69:
En yhtikäs mitään, oli ihanat häät.

Tai no, ehkä maksaisimme ne vieraiden ruuat, mutta muuten en.
Siis maksoko vieraat ite ruokansa teidän häissä??? Eli tyyliin jokainen tilaa ravintolassa mitä haluaa ja maksaa ite???

Rukoilijasirkka
Laittaisin päähäni isoja kukkia ja pukeutuisin oranssiin. hankkisin kunnolliset kengät korkealla korolla. Haluaisin että siellä tanssittaisiin, mutta ei mitään valsseja. :D Haluaisin, että mun häät ois ollut kesällä. Ulkona ainakin osan ajasta.

Alkuperäinen kirjoittaja vitsake:
Alkuperäinen kirjoittaja Cher69:
En yhtikäs mitään, oli ihanat häät.

Tai no, ehkä maksaisimme ne vieraiden ruuat, mutta muuten en.
Siis maksoko vieraat ite ruokansa teidän häissä??? Eli tyyliin jokainen tilaa ravintolassa mitä haluaa ja maksaa ite???
Jep, tosin söimme Suomen parhaassa seisovassa pöydässä. Emme varsinaisesti kutsuneet ketään häihimme. Kerroimme 5 päivää etukäteen läheisille mitä missä milloin. Osallistuminen oli omakustanteista ja täysin vapaaehtoista.

JOS vielä joskus menen naimisiin niin teen kaiken eritavalla. Ei sillä, että katuisin jotain häistäni. Mutta elämästä ei koskaan tiedä... Eli jos jostain syystä mieheni kanssa eroamme menen naimisiin nopeasti enkä odottele vuosia. Niin, että toisen näkeminen ja kosketus saa vielä sydämen kääntymään ympäri ja ihon väreilemään... Paikalla olisi vain ihan läheisimmät, vihkiminen jossain ihanalla rannalla. Kaikki avojaloin, rennosti pukeutuneina. Vihkimisen jälkeen notskilla makkaraa, olutta ja punkkua. Juhla jatkuisi koko ihanan kesäisen yön ja kaikki nukkuisivat rannalla teltassa tai makuupusseissa taivasalla... Paljon laulua, naurua ja yhdessäoloa... Ei mitään jäykkää kärvistelyä sukulaisten seurassa joista ei edes tiedä onko ne miehen vai itsensä sukua. Ah, siinäpä vasta olisi unelmieni häät...

Yhteistyössä