Tänään telkkarissa TV2 klo 23.45

  • Viestiketjun aloittaja Mikä vaivaa pettäjää
  • Ensimmäinen viesti
En kyllä katsonut ohjelmaa kun uni yllätti, mutta pakko tulla tuohon ilmianto asiaan kommentoimaan.
Minulle ainakin parasta mitä saattoi tapahtua, että ystäväni paljasti mieheni pettämisen. Sitä oli jatkunut vuosia ja melkein kaikki tutut tiesivät asiasta. Tunsin itseni täydeksi pelleksi kun kukaan ei ollut minulle kertonut. Näitä tuttuja jotka eivät minulle kertoneet en ole voinut enää ystävinäni pitää ja tämä ystävä joka kertoi on minulle kuin hengen pelastaja. Kertominen oli hänelle varmasti vaikeaa koska mieheni oli pettänyt minua myös hänen kanssaan. Suurin trauma jäi siitä ettei ihmiset ympärillä joihin luotin kertoneet.
Elämäni on muuttunut miehen jättämisen jälkeen täysin(hyvään suuntaan), mutta tuskin olisin osannut/tajunnut/ymmärtänyt miten huonossa suhteessa elin ja jättää miehen ilman tätä ilmiantoa.
 
ny tulee "äiskälle" kysymys: mistä tiesit että saatoit luottaa tähän naiseen jos hänkin oli pettänyt sinua miehesi kanssa? puhuiko hän varmasti totta? luotatko häneen vielä vaikka hän oli samassa juonessa? kuulostaa kamalalta, pahimmalta painajaiselta :(
 
Joo, kinkkinen juttu! En nyt tietenkään luottanut tähänkään ystävään enää täysin, mutta lähinnä mies asioissa. Oon sitä mieltä, että jokaisella meillä on houkutuksemme ja niistä on itse pystyttävä kieltäytymään joten minua ei niinkään kiinnosta tämän naisen osuus asiassa vaan mieheni osuus. Lisäksi tiedän ystävän oleen niin kännissä, yritti kähmiä jopa veljeään samana iltana. Eikä sillä jostain syystä ole minulle väliä, en osaa tarkemmin selittää. Parisuhteessa haluan voida luottaa mieheeni en muihin ihmisiin.
Miehelläni oli kyllä samaan aikaan pitempi suhde yhden ystäväni kanssa(lapsuudesta asti tämä ystävä) ja tätä en kyllä voinut antaa anteeksi. Ilmoitin heti etten ikinä enää halua olla kanssasi missään tekemisissä eikä olla nyt kuuteen vuoteen edes moikattu jos kadulla nähdään.
 

Yhteistyössä