Tänään on sellainen ilta

että taas väsyttää.

Väsyttää olla vaan äiti. Ystävät on viettämässä hemmotteluiltaa hyvän ruoan, napostelun, kasvohoitojen, ym. ääressä. Minä vaihdan täällä kotona vaippaa, laitan ruokaa, siivoan keittiötä.... olen lapsille äiti.

Onhan tuo toki maailman tärkein rooli mutta kun minä en edes muista koska viimeksi olisin hemmotellut itseäni. :ashamed: Olen jotenkin niin kokonaisvaltaisesti kiinni näissä muksuissa 24/7 että välillä unohtaa että minäkin olen itsenäinen yksilö, nainenkin.... jopa.

Huoks. Välillä näitä päiviä. Taidanpa painua pehkuihin ja nukkua tämän pahan mielen pois.

 
:hug:

Vähän samat ajatukset täällä. Lapset nyt sängyissään tuhisemassa ja päätin korjata asian menemällä jääkaapille - *tst* - ja siideripullo on avattu. Nyt fiilistelen juutuubissa kaikkia vanhoja ja uusia hyviä biisejä, vähän kuin laulaisi karaokea :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
entàpàs jos et menisikààn nukkumaan vaan hemmottelist itseàsi hyvàllà ruoalla, kasvonaamiollla, elokuvalla ja lasillisella viinià?
Voih, kuulostaisi ihanalta.... mutta olisi vaatiinut tietynlaisia ennakkovalmisteluja. Ehkäpä joku ilta tuon toteutankin.... :flower:

 
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Nyt fiilistelen juutuubissa kaikkia vanhoja ja uusia hyviä biisejä, vähän kuin laulaisi karaokea :xmas:
Meillä on kannettava huollossa ja tämä pöytäkone niin äärettömän hidas että juutuubikkin tökkii.... :kieh: Musiikki voisi kyllä piristää, ainakin hetkellisesti.

 

Yhteistyössä