Tänään on ollut hyvä päivä koska...(ketju)

  • Viestiketjun aloittaja koi-isä
  • Ensimmäinen viesti
millipilli
Eilinen kova kurkkukipu ja kuume on pois, hip hei (vaikka tilalle tulikin nuha ja yskä). Poitsu on ollut ihana ja reipas koko päivän eikä oo aamun jälkeen kiukunnut tänään ollenkaan
 
xylitolsisu harmaana
Vanhin tytär tuli toiseksi kouluratsastuskilpailuissa, keskimmäinen uskalsi vihdoin mennä myös kisaamaan. Sadekin onneksi taukosi illalla ja päästiin kuopuksen kanssa lenkille ja hiekkikselle kakkujen tekoon.
 
tilda harmailee
pääsin työreissulta kotiin... olin 3 päivää poissa ja lapset olivat odottaneet äitiä tosi lujaa kotiin, tietty mieskin ehkä vähän, ainakin ruoan laittoon ;)
 
Tänään oli vapaa päivä, siis todellakin VAPAA päivä, ainoastaan kuopus kotona mun kanssa, ei tiskiä, ei siivoomista, ei ruuan laittoa! =) Iltapäivällä tehtiin rattailla pitkä lenkki ihanassa aurinkoisessa syyssäässä ja saatiin vielä lenkkiseuraks yllättäen kesken matkan mun siskon tyttö! :heart:
 
Meidän sisustuksellisesti kamalat vanhat stereot lähtivät uuteen kotiin, ja nyt vain sitten hankitaan uudet systeemit =)
Ja me käytiin tyttöporukassa saunassa tytyn kanssa, loikoiltiin pitkin lauteita ja laitettiin naamanaamiotkin =)
 
The titityy
Tämäkin päivä tuli ja meni ja jaksoin taapertaa sen läpi. Ei näet ole itsestäänselvyys että päivä menee ilman itkua ja hajoamista minulla, masennuksen kanssa saa kamppailla tosi kovin että kumpi voittaa, se vai minä.. :/
 
Vein 5-vuotiaalle sukulaistytölle nimipäivälahjaksi postilaatikkoon barbien paketoituna. Kun kuvittelenkin tytön ilmettä kurkistaessa postilaatikkoon, tulee hyvä mieli! :) Haimme kirpputorilta aikaisemmin maksetun vanhan poljettavan ompelukoneen ja sain siitä kauan kaipaamani koristeen ompeluhuoneeseeni!
 
Siskoni on tänään lasten kanssa touhunnut ja nyt vielä yölläkin lupasi heistä vastuun ottaa ja jatkaa taas aamulla. Näin olen saanut kauan kaivatun "lepo"päivän. Ihan siis meillä kotona siskoni on ollut, mutta itse olen saanut rauhassa pyykkiä pestä ja laitella hyvää ruokaa.
Ja ihana 6-vee tyttöni muisteli, että äiti voi pahoin vuosi sitten kun odotti pikkuveljeä. Nyt huomasi, että äidillä taas pahoinvointia ollut (hieman olen asiasta miehelle "valittanut"), niin tyttöni kysyi saako hän taas pikkuveljen. Mitä sihen sitten sanomaan, kun asia näin on. Tosin veljestä en mene vannomaan... Siskokin nyt sit sai jo tietää vauvan odotuksesta. Kaiken kaikkiaan mukava päivä ollut.
 

Yhteistyössä