Tänään näin ravintolassa kun joku söi sushia haarukalla

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Keski-ikäinen täti lapioi nigiri- ja makisusheja käkättimeensä HAARUKALLA 😂🤦🏼‍♂️

Ei ole alkeellisinkaan sivistys yltänyt vielä täysin näille leveysasteille asti, voi elämän kevät.
 
Keski-ikäinen täti lapioi nigiri- ja makisusheja käkättimeensä HAARUKALLA

Ei ole alkeellisinkaan sivistys yltänyt vielä täysin näille leveysasteille asti, voi elämän kevät.
Tämä on varmaankin provo, mutta vastaan silti. Olen nähnyt, miten japanilaisnainen taiteili karjalanpiirakan KÄKÄTTIMEENSÄ (kiva sana) puikoilla. :rolleyes:

Kyllä tuolla idässäkin joskus hieman oikaistaan/avustetaan.
 
vierailija
Olen nähnyt suomalaisia leikkaavan pizzaa pieniksi suupalasiksi ja syövän haarukalla ja veitsellä, vaikka se pitäisi leikata italialaisittain siivuiksi (esim. neljä siivua) ja syödä käsin. Aina saa hävetä 🙄
 
Syököön kuinka huvittaa, omapahan on asiansa! Aina näitä oma hyväisiä tiukka pipoisia mahtuu joukkoon
Jaaha, taas tätä. Samanlaisia keskusteluja on välillä vauva.fi sivustolla. Tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun ap pöyristyy muiden sushin syönnistä...
Ap on nähnyt tv:ssä kuinka sushia syödään ja nyt hän, hyväntahtoisesti valistaa meitä juntteja.
 
vierailija
Algoma on aina palstan valopilkku.
Jos syömäpuikot (ei sukan kudontaan käytettävät puikot) ovat hankalat, pöydässä on myös veitsi ja haarukka lusikkaa unohtamatta.
 
vierailija
Keski-ikäinen täti lapioi nigiri- ja makisusheja käkättimeensä HAARUKALLA

Ei ole alkeellisinkaan sivistys yltänyt vielä täysin näille leveysasteille asti, voi elämän kevät.
Mun mielestä voi syyä ihan sillä tyylillä mikä itestä hyvältä tuntuu. Ei kaikki välttämättä jaksa opetella käyttää syömäpuikkoja. Itekkään en sitö vielä oo opetellu :D
 
vierailija
Mun mielestä voi syyä ihan sillä tyylillä mikä itestä hyvältä tuntuu. Ei kaikki välttämättä jaksa opetella käyttää syömäpuikkoja. Itekkään en sitö vielä oo opetellu :D
👍Kauniisti kirjoitettu.
Lämmitän kohta eilen keittämänii riisipuuron.
Saan joka vuosi paketin postikortteja ja kalenterin, jonka kuvittajat ovat maalanneet kuvat suulla tai jaloillaan.
 
vierailija
Mun mielestä voi syyä ihan sillä tyylillä mikä itestä hyvältä tuntuu. Ei kaikki välttämättä jaksa opetella käyttää syömäpuikkoja. Itekkään en sitö vielä oo opetellu :D
Eikä puikoilla syöminen ole yhtään sen oikeampi tapa kuin haarukalla syöminen. Sushi syödään perinteisesti peukalolla ja keskisormella poimien. Sashimi (ei riisiä) syödään puikoilla.
 

Yhteistyössä