Tänään näin oikeasti Helsingissä ihmisillä maskeja kasvoillaan!

• Viestiketjun aloittaja maalainen
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Asianajaja:
just, kannattaa suojautua jos tarjolla on 5 päivän flunssa :D
Just..
Ihan tiedoksesi vain ettei kaikki pääse niin helpolla. Siskon likka on kolmatta viikkoa kuumeessa ja toisen siskon pojalla tuli tosi "mukavia" jälkitauteja. Että mene sinä itsees viiden päivän flunssines.

Tosin minustakin noi maskit on hysterisointia.

Alkuperäinen kirjoittaja Raffeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Asianajaja:
just, kannattaa suojautua jos tarjolla on 5 päivän flunssa :D
Just..
Ihan tiedoksesi vain ettei kaikki pääse niin helpolla. Siskon likka on kolmatta viikkoa kuumeessa ja toisen siskon pojalla tuli tosi "mukavia" jälkitauteja. Että mene sinä itsees viiden päivän flunssines.

Tosin minustakin noi maskit on hysterisointia.
Maskit on liiottelua, mutta oikeasti tuo tauti voi olla aivan kamala.

Niin minunkin mielestä..
on järkevää käyttää maskia, jos on ottanut sen rokotuksen juuri tms Mitä väliä sillä on käyttääkö joku maskia?!?!? Ketä se häiritsee tai vaivaa katsokoon peiliin vain sieltä löytyy myös vikaa.

Hupsis
Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:
Jaah...
Mä voisin harkita laittavani maskin, jos olisin ite sairastunu ja pitäis mennä julkisilla vaikka lääkäriin..
Näinpä, vastuuntuntoista se on.

Ja eipä ole hyvä syöpä-, astma tai muuten keuhko- tai sydänongelmaisen tautia saada, rokotteen teho kestää kuitenkin pari viikkoa voimistua.

yfuoip
Eikö teille tullut mieleen että he olivat sairaita?! Itse käyti sairastaessani maskin kun piti mennä mm. apteekkiin. Japanissahan on yleistä että maski laitetaan aina kun on flunssaa tmv. Eivät siellä terveet niitä pidä vaan sairaat (tämä oli mulle itselleni yllätys, olin siellä aikoinani vaihdossa). Olisi hyvä tapa täälläkin!

Opettaja
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tästä sitä huomaa miten mahtava voima joukkotiedotusvälineillä on. Kaikki paska ja valhe uppoaa kansaan kunhan sitä vain jaksetaan tarpeeksi kauan toistaa.
Mikä paska ja mikä valhe? Ihan todellinen se tauti nyt vaan valitettavasti on. Ihan ilman joukkotiedotusvälineitäkin, joita ilman fiksu ihminen osaa myöskin tehdä omat päätelmänsä.

Meidän kaupungin kouluista on puolet oppilaista sairaana kotona. Missä tavallisessa nuhakuumeessa on sellainen sairastumisprosentti?

Yhteistyössä