Tänään keskenmeno =(

Olin viikolla 12+2...tai niin ainakin luulin iltapäivään asti...
Aamupäivällä aloin vuotamaan ja pääsin neuvolaan sydänääniä kuuntelemaan - niitä ei kuulunut.
Kahden aikaan sitten gynepolille sairaalaan ja siellä selvisi et raskauteni on ollut tuulimunaraskaus. :'( Eli mitään vauvaa ei ole eikä nyt siis tule...
Maanantaina kaavintaan sairaalaan. Nyt on maha kamalan kipeänä.
Oon syönyt jo iltapäivän/illan aikana 2x400mg buranaa ja kipu senkun tuntuu. Toivottavasti olo ei ole näin huono koko viikonlopun...

Perjantain ja lauantain välisenä yöna aloin vuotamaan niin paljon että lopulta pyörryin WC:n lattialle. Mies soitti ambulanssin. Sairaalan ensiavussa pyörryin uudelleen ja sitten laitettiinkin jo tippaan. Istukka yms. olivat alkaneet itse tuolta kohdusta tulemaan yöna aikana pois. Kivut olivat aika kovat. Lääkäri tutki ja totesi että kohtu on tuhjentynyt. kohdunkaulaan oli jäänyt joku "klöntti" joka aiheutti sen kovan kivun.
Jouduin jäämään sairalaan vuorokaudeksi ja mulle annettiin kaks pussillista verta, koska sitä olin menettänyt niin paljon.
Nyt kotona ja olo jo vähän parempi. Kyllä tämä tästä. täytyy ajatella että ylöspäin pääsee aina ja huomenna asiat on paremmin.

Jaksamista ja voimia :hug: Onpa todella surullista luettavaa kohdallasi. Itsekin keskenmenon kokeneena tiedän, että selviytymiskeinot ovat yksilöllisiä ja välillä on päiviä, kun tuntuu, että maailma kaatuu. Käy edes kirjoittelemassa täällä, jos koet helpottavaksi puhua asiasta. Sanoja on vaikea lohdutuksesi löytää, mutta toivotan voimia siihen, että pystyt hetkeksi keskittymään muihin asioihin elämässäsi.

Yhteistyössä