Tänään alkaa työt... täällä istun maha kuralla...

Nalletar
Kyllä se siitä taas lähtee ja huomaat ehkä että kotiäiti ajoista on ollut hyötyä työelämäänkin. Mä olin 1,5 vuotta töistä pois kokonaan ja nyt tehnyt viikonloppu sijaisuuksia hoitoalalla. Siinä ajassa ei ainakaan oikein mikään ole muuttunut ja parin vuoron jälkeen tuntuu kun olisi koko ajan töissä ollutkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:
Kyllä se siitä taas lähtee ja huomaat ehkä että kotiäiti ajoista on ollut hyötyä työelämäänkin. Mä olin 1,5 vuotta töistä pois kokonaan ja nyt tehnyt viikonloppu sijaisuuksia hoitoalalla. Siinä ajassa ei ainakaan oikein mikään ole muuttunut ja parin vuoron jälkeen tuntuu kun olisi koko ajan töissä ollutkin.
Jaa... mie oon ollu kotona melkein kymmenen vuotta ja tässä ajassa on muuttunu melkein kaikki :ashamed: Tai ainakin siltä tuntuu... ja siis hoito-alalla oon miekii =)

 
Nalletar
10 vuotta on kieltämättä pitkä aika...Mä olen ollut hoitajana vasta 8 vuotta joten en niin pitkälle mitään tiedäkkään...Mutta kyllä se silti siitä taas lähtee. Ei ne ihmisten tarpeet sinänsä mihinkään ole muuttuneet. Ja uskon vahvasti kotiäiti elämästä olevan hyötyä hoitoalalla.
 

Yhteistyössä