Tänään äitipolilla nähtyä..

• Viestiketjun aloittaja "Miuku"
  • Ensimmäinen viesti
hmhm
[QUOTE="Miuku";23847479]
Tuo tuollainen vain kummeksuttaa siitä syystä että ensinnäkin oli se mieslääkäri joka ei kelvannut, ultraaminen emättimen kautta ei sopinut ja ne lapset sinne sitten mukaan, senikäisiä jotka eivät muutenkaan vielä asiasta ymmärtäisi yhtään mitään.
Luulisi naisihmisen olleen sentään gynekologilla tms aiemmin ja toki edellisten raskauksien ja synnytysten aikana on saattanut joutua ottamaan housut pois joissain tilanteissa... Onko sillä lääkärin sukupuolella mitään merkitystä, täytyy olla aika likainen mielikuvitus jos luulee mieslääkärin saavan jotain kicksejä siitä että tutkii kymmeniä naisia päivässä...

Ja en muuten ole taasen tiennyt että jossain kätilöt tekisivät np-ja rakenneultria, meilläpäin aina lääkäri molemmissa.[/QUOTE]

Tuohon pitää nyt vain kommentoida, etten minäkään tykkää gynekologin olevan mies. Ei siksi, että kuvittelisin sen saavan jotain kicksejä asiasta, vaan ihan vaan siksi, että olen kai sitten hieman estoinen. Ahdistaa mennä levittelemään kinttuja vieraan miehen eteen, minkä sille voi?
Synnytyksessä sitä on niin muissa maailmoissa ettei lääkärin sukupuolella ole väliä.

Mulla oli mieslääkäri, kun ekan lapsen odotuksessa piti käydä aina jossain seurantakäynneillä runsaiden supistusten ja vähän auenneen kohdunsuun takia. Mun mielestä oli ihan mukava ja rento. Eipä ois tullut mieleenkään valittaa, kun se on hänen työtään.

Yhteistyössä