Tän päivään kirppislöytönne?

• Viestiketjun aloittaja "kirppis"
  • Ensimmäinen viesti
"sirppu"
[QUOTE="TYTTÖ";24793090]arabian pikkumukeja 0.20 s kpl
lassie talvihaalari 12 e
lindex leijona-velourtunika 5.50
hello kitty farkkuhame 2e[/QUOTE]

Hello Kitty ja Leijona-velourtunika on mun mielestä hyvät löydöt, mutta Lassie-haalarilla on aika kova hinta. Itse ostin G-techin viime keväänä alemyynnistä UUTENA 17,50 eur ja ihan kaunis kuosi...

"sompio"
Niitä magneettijuttuja iso pakillinen 3 €
Jonathan toppahaalari 92 cm 1 € (ehjä, mutta kulunut)
Kaksi muumin palapelikirjaa yht. 2 €
Iso paloauto, jossa aukeavat luukut yms. 2 €
Farkkutakki 98 cm 3 €
Muumi-muistipeli 2 €
Palapelijuttuja laatikollinen 50 snt (semmoisia pehmojuttuja, joista saa ison palapelin ja jokaisen palan sisällä on kirjainpalapeli). =) En osaa selittää mikä se on...

"tyttö"
la ostin kirpparilta pikkutytön burberry-mekon ,6e. itse laitoin kans vaatteita myyntiin ja hyvin tekee kauppaansa paidat,lelut ja jalkineet. ja justiinsa ne käytetyt,ei uudet =)

Minni harmaana
Hitto kun olis auto, että pääsis kirppareille! Ajokortti on ja sekin mennyt vanhaksi, kun en ole uskaltanut ajaa. Tuli kalliit henkkarit ja ei toimi enää sekään :(

Miehen kanssa kirpulle ei voi lähteä, kun se hermoilee koko ajan ja vänisee, jotta mitä sinä tuollakin tavaralla teet. PRKL.

Jaksoin tänään kiertää pitkästä aikaa oikein kolme kirpputoria. Pettymys oli valtava, kun mitään ei tarttunut mukaan :'(

Tätä vähän lohduttaa se, että äitini löysi mulle aiemmin turkoosin ja sitruunankeltaisen mariskoolin, molemmat reilusti alle kaksikymppiä.

adgj
Laitatteko myös miltä kirpparilta löysitte tavarat? Mulla kirppispöytä niin kiinnostaa ;)

Itse olen etsinyt tytölle 122 cm kokoisia housuja ja parempaa talvitakkia kauppareissuille yms. Mut ei löydy. Kaikki liian pientä :(

kirppistelijä
Mä ostin 50 eurolla tytölle sisävaatteita Nummelan lastentarvikekirppikseltä =)
Ja sanotaan näin että riittänee kunnes tyttö kasvaa seuraavaan kokoon! Ja varmana en ehdi edes kaikkea pitämään...

"vieras"
Hitto kun olis auto, että pääsis kirppareille! Ajokortti on ja sekin mennyt vanhaksi, kun en ole uskaltanut ajaa. Tuli kalliit henkkarit ja ei toimi enää sekään :(

Miehen kanssa kirpulle ei voi lähteä, kun se hermoilee koko ajan ja vänisee, jotta mitä sinä tuollakin tavaralla teet. PRKL.
Eikö miehesi voisi jättää sinut kirpparille ja mennä itse jonnekin muualle? Mä menen usein miehen kyydillä kirpparille ja mies lähtee rautakauppoihin ja tietokoneliikkeisiin ja hoitaa työasioita :) Välillä toki joutuu odottelemaan, että toinen tulee taas hakemaan, jos lähellä ei ole muuta paikkaa jonne mennä, mutta ei mua haittaa.

Yhteistyössä