Tän asuntoilmon on pakko olla vitsi!! Eikö niin?!

• Viestiketjun aloittaja Päike
  • Ensimmäinen viesti
vieras2
No ei minusta tarvi haukkua näitä ihmisiä :) Hyvä mainoshan joko ihastuttaa tai vihastuttaa. Sitäpaitsi harva tästäkään ketjusta olisi tietoinen ko. myytävästä kämpästä ilman noita kuvia :D Jospa se onkin harkittu mainostemppu? :)

idea on kiva myydään lapsiperheelle kämppää mutta kuvat on kyllä vääriä,lapset vois olla sivuosassa mutta ne onkin pääosassa :)
mulle tuli kanssa mieleen myydään pari lasta,isä ja mummokin tulee kaupanpäälle.
asunnosta ei juurikaan saa mitään kuvaa minkälainen on :/

Alkuperäinen kirjoittaja vaude:
mun mielestä ihan ok-kuvat. ilmeisesti ei ole vaan jaksettu kuvata kämppää ja kaivettu perhekuvista "sopivat". kivan näköinen kämppä(kin)
Tämä voisi olla toimiva selitys! Varsinkaan kerrossänkykuva ei juuri anna mitään kuvaa itse makuuhuoneesta.

Jep
Alkuperäinen kirjoittaja Jenkkityyliä:
Mielenkiintoista!!! Kävin katsomassa kuvat ja tunnistin vanhan kollegan! Kyllä, ovat tosiaan asuneet ulkomailla, kuten joku edellä arvelikin, ehkä sieltä keksaistu tällainen idea. Onhan tässä se hyvä puoli, että julkisuutta ja huomioarvoa tulee ilmoitukselle moninkertaisesti, eipä noista tavan ilmoituksista täälläkään juuri keskusteluketjua näy. Ihana kämppä kyllä, kelpais mulle!
Heippa myyjä, onko tullu paljon katsojia?

Miten tämä asunto muka kuvillaan niin erikoisesti huomionarvoa saa ostajien keskuudessa, eipä taida olla oikotiellä tai etuovessa mitään "kohua herättäneimmät kuvat" toimintoa.

Jos ideana oli herättää huomiota, kuinkas tyhmä pitää olla ettei käytä sitä herättäämänsä huomiota hyväksi ja laita myös kunnon kuvia ostajaehdokkaiden katsottavaksi?

Sympaattista ja ainakin jotain uutta :)! Älkää nyt olko noin tosikkoja. Monessa muussakaan ilmoituksessa ei näy asunnosta kuin yksi-kaksi ulkokuvaa, joten selviääkö niistä muka sen enempää?

Ok, osa kuvista oli turhia, mutta mun mielestä perhe on hauska ja rohkea kun ilmoittelee noin. Varsinkin täällä tuhansien murheellisten laulujen maassa, jossa kaikki vähänkin erilainen heti lytätään...kuten tässäkin ketjussa nähtiin :(

vieras
Kyllä heti kiinnostuin ostamaan :D
Plussana näytti olevan:
Makuuhuone---> lapset nukkui niin hyvin siellä sängyssä
Kylpyyhuone---> Lapset viihtyi pulikoimaan ja sinne mahtunut kaverikin mukaan
Keittiö ----> Tilava, anoppikin mahtuu mukaan ja isoja perunoitakin mahtuu keittämään.Liekö omasta pihassa?
Kynnykset pieniä ---> lapset voi juosta ruuan ja mukien kanssa kaatumatta!
Eteinen tilava---> Koira ja kolme ihmistä mahtuu hyvin.Yhdellä perääkin hiukan enemmän.

Mitä miinusta löysin oli se, ettei auto ollut autotallissa.. oli kylmässä ja lumen peitossa. Mutta tilava piha, niin ei lapsetkaan siihen lumipalloilla osu :)

VIERAS
siis eihän noiden kuvien idea ollutkaan antaa varsinaisesti kuvaa millanen kämppä on vaan kertoa,miten äärimmäisen ihanaa ja mukavaa ja leppoisaa perhe-elämää siellä voi viettää.se pohjapiirros oli ainoa,jonka tehtävä oli antaa joku kuva kämpästä itestään,muu oli pelkkää illuusion luomista.halutaan saada "ostaja" himoitsemaan itelleen noin onnellista ja perhekeskeistä elämää mitä heillä on ollu.ja illalla lapsetki nukkuu ihan kiltisti sängyssään ku ovat touhunneet perheen kesken vaikka mitä mukavaa pitkin päivää..te ootte vaan niin suppeita ettette (taaskaan) osaa katsoa asioita laatikon ulkopuolelta.en sano,että noi kuvat muakaan houkuttas kämppää meneen edes katsomaan,mut mä sentään ymmärrän sen pointin niissä..

vieras
Kyllä tuo ainakin minussa herättäisi mielenkiinnon lähteä katsomaan :). Tarkoitus on ilmeisesti herättää uteliaisuus ja viestittää, että kyseessä on lapsiperheelle toimiva koti.

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Heh, en oo tällaiseen ikinä ennen törmännyt! Mielenkiintoinen. Luo lämpimän kuvan paikasta ja myyjistä. Voisin mennä ihan kiinnostuksestakin vain katsomaan millainen koko perhe on :) (jos voisin edes olla tuollaisesta rivarista tuolta paikalta kiinnostunut)
Peesi :wave: Varmaan ovat niin kiintyneitä kotiinsa että haluavat samanhenkiset ihmiset sinne pitämään huolta kodista. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Jep:
Alkuperäinen kirjoittaja Jenkkityyliä:
Mielenkiintoista!!! Kävin katsomassa kuvat ja tunnistin vanhan kollegan! Kyllä, ovat tosiaan asuneet ulkomailla, kuten joku edellä arvelikin, ehkä sieltä keksaistu tällainen idea. Onhan tässä se hyvä puoli, että julkisuutta ja huomioarvoa tulee ilmoitukselle moninkertaisesti, eipä noista tavan ilmoituksista täälläkään juuri keskusteluketjua näy. Ihana kämppä kyllä, kelpais mulle!
Heippa myyjä, onko tullu paljon katsojia?

Miten tämä asunto muka kuvillaan niin erikoisesti huomionarvoa saa ostajien keskuudessa, eipä taida olla oikotiellä tai etuovessa mitään "kohua herättäneimmät kuvat" toimintoa.

Jos ideana oli herättää huomiota, kuinkas tyhmä pitää olla ettei käytä sitä herättäämänsä huomiota hyväksi ja laita myös kunnon kuvia ostajaehdokkaiden katsottavaksi?
Mullekin tuli mieleen että tämä "jenkkityyliä" on myyjä itse. Voisi kuvitella pienten lasten äidin tällä(kin) palstalla viihtyvän :whistle: :wave:

Laura
Mutta jotainhan tuossa on hämärää oikeestikin. Asuntohan on rivitaloasunto, melkein kuin omakotitalo, mutta muistaakseni siellä sanotaan, että tämä omakotitalo on itsetehty.

Hmm?

Yhteistyössä