Minulekin jäi kyllä epäselväksi se, mitä tuossa noiden kuvien perusteella OIKEESTI kaupataan
Voe rähmä!Alkuperäinen kirjoittaja KUK:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Mitäs jos kaupan päälle tulee sinkkuäiti ja lapsetAlkuperäinen kirjoittaja myymä:Voi luoja! Ostajia varmaan kiinnsotaakin niiden veerat ja vilpertit enemmän kun kämppä
HAHA ja anoppi
Tämä voisi olla toimiva selitys! Varsinkaan kerrossänkykuva ei juuri anna mitään kuvaa itse makuuhuoneesta.Alkuperäinen kirjoittaja vaude:mun mielestä ihan ok-kuvat. ilmeisesti ei ole vaan jaksettu kuvata kämppää ja kaivettu perhekuvista "sopivat". kivan näköinen kämppä(kin)
Heippa myyjä, onko tullu paljon katsojia?Alkuperäinen kirjoittaja Jenkkityyliä:Mielenkiintoista!!! Kävin katsomassa kuvat ja tunnistin vanhan kollegan! Kyllä, ovat tosiaan asuneet ulkomailla, kuten joku edellä arvelikin, ehkä sieltä keksaistu tällainen idea. Onhan tässä se hyvä puoli, että julkisuutta ja huomioarvoa tulee ilmoitukselle moninkertaisesti, eipä noista tavan ilmoituksista täälläkään juuri keskusteluketjua näy. Ihana kämppä kyllä, kelpais mulle!
no joo.. eikö ihan hevillä unohduAlkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Erottuupahan joukosta
Peesi :wave: Varmaan ovat niin kiintyneitä kotiinsa että haluavat samanhenkiset ihmiset sinne pitämään huolta kodista. =)Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Heh, en oo tällaiseen ikinä ennen törmännyt! Mielenkiintoinen. Luo lämpimän kuvan paikasta ja myyjistä. Voisin mennä ihan kiinnostuksestakin vain katsomaan millainen koko perhe on (jos voisin edes olla tuollaisesta rivarista tuolta paikalta kiinnostunut)
Mullekin tuli mieleen että tämä "jenkkityyliä" on myyjä itse. Voisi kuvitella pienten lasten äidin tällä(kin) palstalla viihtyvän :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Jep:Heippa myyjä, onko tullu paljon katsojia?Alkuperäinen kirjoittaja Jenkkityyliä:Mielenkiintoista!!! Kävin katsomassa kuvat ja tunnistin vanhan kollegan! Kyllä, ovat tosiaan asuneet ulkomailla, kuten joku edellä arvelikin, ehkä sieltä keksaistu tällainen idea. Onhan tässä se hyvä puoli, että julkisuutta ja huomioarvoa tulee ilmoitukselle moninkertaisesti, eipä noista tavan ilmoituksista täälläkään juuri keskusteluketjua näy. Ihana kämppä kyllä, kelpais mulle!
Miten tämä asunto muka kuvillaan niin erikoisesti huomionarvoa saa ostajien keskuudessa, eipä taida olla oikotiellä tai etuovessa mitään "kohua herättäneimmät kuvat" toimintoa.
Jos ideana oli herättää huomiota, kuinkas tyhmä pitää olla ettei käytä sitä herättäämänsä huomiota hyväksi ja laita myös kunnon kuvia ostajaehdokkaiden katsottavaksi?