Samoille lähtee ääni täältäkin! Mistä löysit ohjeen muutes? Vois koettaa ehtiä tehdä tuollaset. =)Alkuperäinen kirjoittaja Rähmäkäpälä:Ui vitsi kun söpöt!
Ääni turkooseille napeille.
Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Samoille lähtee ääni täältäkin! Mistä löysit ohjeen muutes? Vois koettaa ehtiä tehdä tuollaset. =)Alkuperäinen kirjoittaja Rähmäkäpälä:Ui vitsi kun söpöt!
Ääni turkooseille napeille.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:Kivat, minä laittaisin huomaamattomamman väriset nepparit, kun reunasaumat kuitenkin on jo turkoosit, minusta tulee turkooseilla vähän sillisalaattia :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä tuollaisiin sopis sellainen hahmoteltu luppakorvakoiran (mäyriksen) pää, sivuprofiili vaikka, värinä ruskea-keltainen, ehkä vähän mustaa. Tai etana, ruskea-vihreä? Aurinko ruskea-keltainen?
Kiitos! Pitänee sitten opetella tääkin taito.. Ompelen kyl valmiista kaavoista aika paljon, mutten osaa kaavoja muokata tai itse tehdä. Ei vissiin ole vaikeeta? Aina oppii jotakin uutta.. =)Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:Ei ole sukkaosaa, eli terättömät ovat
Laitat vain vanhat potkarit voipaperin tai vaikka piirrustuspaperin päälle ja siitä muokkaat mieleiseksi. En oikein tiedä, miten muuten voisin neuvoa... mutta mielestäni ihan suht helppoa tehdä kaavat itse. Rohkeesti vaan yrittämään.