Tämmöset tein meän kuopukselle :)

Alkuperäinen kirjoittaja Rähmäkäpälä:
Ui vitsi kun söpöt!
Ääni turkooseille napeille.
Samoille lähtee ääni täältäkin! Mistä löysit ohjeen muutes? Vois koettaa ehtiä tehdä tuollaset. =)

Varmistan viel. et onko terättömät? Eli ei ole sitä sukkaosaa? Kun mä en ole löytänyt tuollasiin potkareihin ohjetta vaik kuinka oon etsiny, ja oon niin taitamaton ettei onnistu muokata tavan potkareiden kaavoista.. :ashamed:

Olisko kellään ideaa, voisko tuohon rintamukseen tehdä jonkun muun kivan ötökän / eläimen. Ääriviivathan ei saa olla kovin haastavat vaan aika pelkistetty ja hyvin tunnistettavissa. Itse mietin sellaista NallePuh-tyylistä mehiläistä, mutta en oikein tiedä miten sen raidoituksen tekis. vetäiskö vaan tiheällä siksakilla raidat sille.... hmm hmm..

vieras
Mun mielestä tuollaisiin sopis sellainen hahmoteltu luppakorvakoiran (mäyriksen) pää, sivuprofiili vaikka, värinä ruskea-keltainen, ehkä vähän mustaa. Tai etana, ruskea-vihreä? Aurinko ruskea-keltainen?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä tuollaisiin sopis sellainen hahmoteltu luppakorvakoiran (mäyriksen) pää, sivuprofiili vaikka, värinä ruskea-keltainen, ehkä vähän mustaa. Tai etana, ruskea-vihreä? Aurinko ruskea-keltainen?

HEIIII!!! Etana! Jooo... tuo on pakko laittaa täytäntöön, sain heti oivalluken. Kiitti kovasti :flower:

Ei ole sukkaosaa, eli terättömät ovat :)

Laitat vain vanhat potkarit voipaperin tai vaikka piirrustuspaperin päälle ja siitä muokkaat mieleiseksi. En oikein tiedä, miten muuten voisin neuvoa... mutta mielestäni ihan suht helppoa tehdä kaavat itse. Rohkeesti vaan yrittämään.

Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:
Ei ole sukkaosaa, eli terättömät ovat :)

Laitat vain vanhat potkarit voipaperin tai vaikka piirrustuspaperin päälle ja siitä muokkaat mieleiseksi. En oikein tiedä, miten muuten voisin neuvoa... mutta mielestäni ihan suht helppoa tehdä kaavat itse. Rohkeesti vaan yrittämään.
Kiitos! Pitänee sitten opetella tääkin taito.. Ompelen kyl valmiista kaavoista aika paljon, mutten osaa kaavoja muokata tai itse tehdä. Ei vissiin ole vaikeeta? Aina oppii jotakin uutta.. =)

Yhteistyössä