tämmönen g: ammattinne nyt ja mitkä olis jos vain taivas olis rajana

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Minä olen perhepäivähoitaja.
Jos sais olla ihan mitä vaan,niin haluaisin olla kätilö (ilman kolmivuorotyötä ;) mikä tietysti aika mahdotonta)Tai sitten ois aivan ihana olla äitiysneuvolan terveydenhoitaja!
Aika "tavalliset" on mun haaveet,mutta se hyvä puoli siinä on,että saatanpa vielä joskus totetuttaakin nämä haaveeni! =)

opiskelija olen nyt, en tosin opiskele VIELÄ sitä mitä oikeasti haluaisin olla. lääkäri minusta vielä joskus tulee, jos vaan saan mitä haluan ja jaksan tehdä tarpeeksi asian eteen. yhdissäkään lääkiksen pääsykokeissa en ole vielä käynyt, mutta ensi keväänä on sit ekat edessä.

Haluaisin olla ensinnäkin hyyyyyvin varakas ja tekisin työtä vain, koska haluan tehdä jotain... Voisin olla vaikka puutarhuri, sisustussuunnittelija, kuvataiteilija, pianonsoiton ope, joogaope... Näitä kaikkia sillee freelance-pohjalta! :D

tällä hetkellä vaatetusalan artesaani ja jalkineenvalmistaja... Tulevaisuudessa ois ihanaa, ku ois oma käsityöputiikki joka menestyis...sinne ois ihana värkkäillä kaikkea... toinen vaihtoehto ois sitten valjakkosafariyritys...Mut siihen ois viel matkaa, ku ei noita koiria oo vasta ku 2 :D

Kaktus
Alkuperäinen kirjoittaja Miisku76:
Minä olen perhepäivähoitaja.
Jos sais olla ihan mitä vaan,niin haluaisin olla kätilö (ilman kolmivuorotyötä ;) mikä tietysti aika mahdotonta)Tai sitten ois aivan ihana olla äitiysneuvolan terveydenhoitaja!
Aika "tavalliset" on mun haaveet,mutta se hyvä puoli siinä on,että saatanpa vielä joskus totetuttaakin nämä haaveeni! =)
Oletko varma, että olis kiva olla äitiysneuvolan terveydenhoitaja? Kaikki haukkuis sua vaan täällä palstalla sitten... :D

äiti
Liikunnanohjaaja nyt, ja jos luoja olisi luonut vähän enemmän koulupäätä niin luokanopettaja ja liikunnanopettaja!

se olisi niin ihanaa, mutta ehkä sitten jonain päivänä unelmatkin toteutuu:)

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
yrittäjä ja myyjä nyt... jos rahasta ei olis kiinni niin olisin mieluusti taivaanrannanmaalari
Toi taivaanrannan maalari kuulostaa hyvältä :D Mäkin voisin ruveta isona kirjoittavaksi taivaanrannan maalariksi :D
Nyt...jaa, riippuu keneltä kysytään. Psykiatri kirjoitti sairasloma paeriin ROUVA :eek: ! ! 1. Onko se ammatti? 2. tarviiko rouva tosiaan sairaslomaa *päätä raapiva hymiö*?
Lääkäri tk-lääkäri sairaslomapaperiin emäntä (se niillä lukee tietokannassa).
Käytännössä olen kotiäidin, maanviljelijän, yrittäjän ja sihteerin risteytys. Ihan mikä vaan työ, missä tietäis itse ammattinsa kävis, mutta jos vaan taivas on rajana ja valita saa, niin kirjailija olis haave ammatti.

Tällä hetkellä oon elintarvikkeiden valmistaja, ja jos olis varaa opiskella, niin unelmana olis joku meikkaaja-maskeeraaja, kosmetologi tai floristi. Tai olis ihanaa kun olis joku pikkuputiikki missä myisin kaikkee ihanaa sisustuskrääsää! :D Toisinsanoen olis ihana kun sais tehdä käsillä jotain! :)

Mies olis koti-iskä jos ei sen tarviis töitä takoa!

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
yrittäjä ja myyjä nyt... jos rahasta ei olis kiinni niin olisin mieluusti taivaanrannanmaalari
Toi taivaanrannan maalari kuulostaa hyvältä :D Mäkin voisin ruveta isona kirjoittavaksi taivaanrannan maalariksi :D
Nyt...jaa, riippuu keneltä kysytään. Psykiatri kirjoitti sairasloma paeriin ROUVA :eek: ! ! 1. Onko se ammatti? 2. tarviiko rouva tosiaan sairaslomaa *päätä raapiva hymiö*?
Käytännössä olen kotiäidin, maanviljelijän, yrittäjän ja sihteerin risteytys. Ihan mikä vaan työ, missä tietäis itse ammattinsa kävis, mutta jos vaan taivas on rajana ja valita saa, niin kirjailija olis haave ammatti.
No nyt kyllä nauratti... :ashamed: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tinttarella:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
No nyt kyllä nauratti... :ashamed: :D

No kyllä nauratti muokin, kun sen tajusin, mitä paperissa lukee! tai paremminkin ensin raivostutti -jotenkin mun mielestä aliarviointia, eli koin sen tavaksi sanoa, etten tee oikeaa työtä- sitten alko naurattaa, että miten ammatti ihminenkään ei tajua, mitä sille on käyny selittämässä :/ . Mun ongelma kun nimenomaan on/oli se, että toi toimenkuva on niin epäselkeä, ei ole työaikoja eikä toimenkuvaa, mutta silti tavallaan paljon vastuuta, kaikki mitä joku muu ei tee, kuuluu mulle ja sit viellä pitäis huomata se, mitä ne ei ole tehny :headwall: :headwall:

elektroniikkatyöntekijä tykkään kyllä kovin mutta jos mistä tahansa sais valita niin peesailen tuota laulajan uraa... ei vaan koskaan varmaan rohkeuksia kokeilla, muuten vois olla sisustus- taikka vaatesuunittelija tai sitten jokapaikan höylänä tekemässä mitä milloinkin mieleen tulee =)

Yhteistyössä