No väri ei tule olemaan ihan tuo mutta vaalea kuitenkin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hieno. Meillä tollasenmallinen takka ilman leivinuunia. Ja vaaleampi väri.
Siellä saa muhitettua mahtavat lihapadat ja puurotAlkuperäinen kirjoittaja Timppa:No väri ei tule olemaan ihan tuo mutta vaalea kuitenkin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hieno. Meillä tollasenmallinen takka ilman leivinuunia. Ja vaaleampi väri.
Juuri tähän tarkoitukseen se tuleekin. Ja tietysti lämmitykseen. Vanha on jo siinä kunnossa että parempi vaihtaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siellä saa muhitettua mahtavat lihapadat ja puurot
Tämä muuten jakaa ihmiset aika jyrkästi joko/tai. Meille ei kaakeliuunia tulisi!Alkuperäinen kirjoittaja niih:minä tykkään vain kaakelitakoista
Ei meillekkään, vuolukivi on paras. B)Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Tämä muuten jakaa ihmiset aika jyrkästi joko/tai. Meille ei kaakeliuunia tulisi!Alkuperäinen kirjoittaja niih:minä tykkään vain kaakelitakoista
Sama juttu. Oli talossa valmiina - ite en olis ostanu... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hieno. Meillä tollasenmallinen takka ilman leivinuunia. Ja vaaleampi väri.
Meillä on Tulikiven takka-leivinuuni.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Juuri tähän tarkoitukseen se tuleekin. Ja tietysti lämmitykseen. Vanha on jo siinä kunnossa että parempi vaihtaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siellä saa muhitettua mahtavat lihapadat ja puurot
Hopealoimu!! ...pas.Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Ei meillekkään, vuolukivi on paras. B)Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Tämä muuten jakaa ihmiset aika jyrkästi joko/tai. Meille ei kaakeliuunia tulisi!Alkuperäinen kirjoittaja niih:minä tykkään vain kaakelitakoista
Meillä taas on nimenomaan kaakelitakka, vuolukiveä en ottaisi kuuna päivänä. Sellainen harmaa hirvitys, joka hallitsee sisustusta.Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Ei meillekkään, vuolukivi on paras. B)Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Tämä muuten jakaa ihmiset aika jyrkästi joko/tai. Meille ei kaakeliuunia tulisi!Alkuperäinen kirjoittaja niih:minä tykkään vain kaakelitakoista
Värillä ei oo väliä kunhan on tummanharmaaAlkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Meillä taas on nimenomaan kaakelitakka, vuolukiveä en ottaisi kuuna päivänä. Sellainen harmaa hirvitys, joka hallitsee sisustusta.
minusta ne on vaan niin rumia, kaakeli kaunein.. Tiedän kauneus on katsojan silmässäAlkuperäinen kirjoittaja Piipi:Ei meillekkään, vuolukivi on paras. B)Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Tämä muuten jakaa ihmiset aika jyrkästi joko/tai. Meille ei kaakeliuunia tulisi!Alkuperäinen kirjoittaja niih:minä tykkään vain kaakelitakoista
Meillä nimen omaan puretaan vanha hella/leivinuuni pois tieltä.Alkuperäinen kirjoittaja Tyyne Inkeri:meillä keittiössä vanha högforssin puuhella jossa keitellään kaikki ruuat ja siinä myös uuniosa. Ja on muuten ruokakin hyvää ja kylmä ei tule
Jos tykkää mikä ettei ap:n ratkaisu ok. Mutta omaani en vaihtaisi siihen.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Tämä muuten jakaa ihmiset aika jyrkästi joko/tai. Meille ei kaakeliuunia tulisi![/quotAlkuperäinen kirjoittaja niih:minä tykkään vain kaakelitakoista
Toi ei oo kaakelitakkaa nähnytkään! Tiilitakka toi on!