Tämän palstan miehet

  • Viestiketjun aloittaja ottaisinyhteyttä
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Betty Boop:
Onhan tähän yksi mies vastannut! kiltistituhma, liekö sitten ainut palstan mies joka on saanut y-viestejä. :whistle:
Epäilen.... ;)
no ei varmaan oo ainua :LOL: :LOL: :LOL:

Niinmut se on kyllä jännää.

Miten toiset tyytyvät salaisiinkin. Ja toiset tarvitsevat tunnustuksen julkisesti.

Itsetuntokysymys?
no ilmeisesti näin on :whistle:

ja sitähän ne yyveet on: YKSITYISviestejä... ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Betty Boop:
Onhan tähän yksi mies vastannut! kiltistituhma, liekö sitten ainut palstan mies joka on saanut y-viestejä. :whistle:
Epäilen.... ;)
no ei varmaan oo ainua :LOL: :LOL: :LOL:

Niinmut se on kyllä jännää.

Miten toiset tyytyvät salaisiinkin. Ja toiset tarvitsevat tunnustuksen julkisesti.

Itsetuntokysymys?
no ilmeisesti näin on :whistle:

ja sitähän ne yyveet on: YKSITYISviestejä... ;)
NÄIN!
 
Alkuperäinen kirjoittaja tundra:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Alkuperäinen kirjoittaja tundra:
Kukahan on yviestikunkku. Veikkaisin dudeä.
Kua on vastaamattomien yksitysviestien kukku. Jeps, dude.
Niin, no siitä ajattelinkin, että viestiä on tullut. Vaikka nyt kun hällä on ollu palstataukoa, niin ei ole kertaakaan näkyny viestejä salaisilta ihailijoilta : Dude, kansios on täynnä.

Tuotahan se kerjää.

Että kiljuttaisiin täällä kurkku suorana.

Eikä taida edes tajuta, että siitä tulee vain paha mieli.


No, kukin tyylillään. *huokaus*
 
ohhoh?!
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:
onhan noita muutamia tullu :D

Sisällöistä en kerro mitään...

Mutta oonhan mä iteki laittanu yv:tä joilleki palstan naisista joten paskaaks tässä hihhuilemaan
:)

Tosin sillä erotuksella etten oo puutteessa :D
mitäpä se tarkottaa tuommonen kiltistituhma? siis tuhma vaiko ei? :whistle:

*elämää suurempien kysymysten äärellä*
Kiltistituhma on jopa tuhmasti kiltti.

(kokeile vaikka :snotty: )
ohhohh!!

Mitähän te nyt oikein siis...

Kiltistituhma onkin siis setä.?


Kiltisiti tuhma setä?

vaiko sellainen

tuhmasti kiltti setä?

eli

Tuhma kiltti setä

voi teidän ja teidän lastenne kanssa!
 
Jotta en saavuttaisi liian legendaarista ja fantasianomaista asemaa naismielissä niin luettakoon tässä nyt sitten ääneen viimeisin yv jonka olen saanut. Nimettömänä tietenkin. :D

":eek:

Sä olet kyllä uskomaton!! Sadisti, pahimmasta päästä!!
"

:LOL:

:p :p

Ehkä nyt niitä yv:tä ei enää tule niin tiuhaan tahtiin... :D



ps. kyllä mä täällä välillä taustailen hunajaiseni! :heart: :heart:

Fjongelille terkkuja, mikäs se punahuulibilettäjä olikaan nimeltään? hmm...helvetti...öö...auttakaa. Muistan vaan sen vartalon tanssilattialla.. :snotty:
ja sitte Betty: ;)
Ja jätän nyt muut mainitsematta ettei tää paikka sekoa :D

Osa varmasti haluaa pysyä nimettöminä. :whistle: :whistle:

t: sika dude76
 
Halloota päevää.

No jonkun verran yv:tä tullut, suurin osa ihan ystävällisiä ja mukavia, kiitos niistä, mutta ei todellakaan sikana saati sitten puutteessa olevilta mammoilta (missä ihmeessä ne muuten lymyilee). Enemmänkin postia siis mahtuisi... niin, ja sinkku olen, ja varmaan kukaan ei ihmettele miksi ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ottaisinyhteyttä:
aattelin vaan kysäistä sitä, että saatteko "sikana" y-viestejä palstan puutteessa olevilta mammoilta?
oletteko muuten parisuhteessa vai kuinka?
Viesti on arvatenkin vain jonkun epätoivoisen ja puutteessa olevan miehen yritystä markkinoida "mammoille" ajatusta yv-kontaktien ottamiseen noin niinkuin yleensä (, jotta itsekin saisi edes joskus?). Miehelle lienee aika turhauttavaa tässäkin mielessä kirjoitella tänne, jos odotukset ovat tuollaiset.

Oikeasti olen sitä mieltä, että tuskin tämän palstan miehet ketään tasapainoista naista kiinnostaa.

Fiksut ja näkökulmaa tarjoavat kannanotot ja viestit ovat tietysti asia erikseen ja tervetulleita miehiltäkin .
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de Lis:
Oikeasti olen sitä mieltä, että tuskin tämän palstan miehet ketään tasapainoista naista kiinnostaa.
Tämä on täysin totta. Siis se, että sinä olet oikeasti sitä mieltä. Hmm...vai oletkohan sittenkään..

:D
Tämä puhukoon puolestaan

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1130470

Eikä varmastikaan ole ainutlaatuinen tapaus. Pikemminkin se tavallisin tarina. Ei aihetta enempään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de Lis:
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de Lis:
Oikeasti olen sitä mieltä, että tuskin tämän palstan miehet ketään tasapainoista naista kiinnostaa.
Tämä on täysin totta. Siis se, että sinä olet oikeasti sitä mieltä. Hmm...vai oletkohan sittenkään..

:D
Tämä puhukoon puolestaan

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1130470

Eikä varmastikaan ole ainutlaatuinen tapaus. Pikemminkin se tavallisin tarina. Ei aihetta enempään.
Sulta selvästi puuttuu näköala kolikon toiselle puolelle. Haluatko luennon? :D


 
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:
Haluatko luennon? :D
Luulisi sinun tietävän, kuinka täällä menetellään. Lienee kuitenkin varminta, että kerron suoraan: Avaa oma ketju luonnoillesi, otsikoi se asiaankuuluvasti, käsittele aihetta, esittele kaikin mokomin mielipiteitäsi ja koeta valaista käsiteltävää aihetta parhaan kykysi mukaan. Ota kuitenkin huomiooon sekin, että kaikki eivät sinun kolikoittesi toisista puolista niinkään perusta, jos kohta hiluistasi laisinkaan.
 
Mä oon aina miettinyt että minkälainen mies tulee kaikista maailman sivustoista just kaksplussalle jutskaileen :whistle: :xmas: En kyllä osais kuvitella että mun oma ukkoni tulis tänne aina palstaileen ja kinaamaan mammojen kanssa kuukupeista ja kestovaipoista :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de Lis:
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:
Haluatko luennon? :D
Luulisi sinu teitävän, kuinka täällä voi menetellä. Lienee kuitenkin varminta, että kerron suoraan: Avaa oma ketju luonneillesi, otsikoi se asiaankuuluvasti, käsittele aihetta, esittele kaikin mokomin mielipiteitäsi ja koeta valaista parhaan kykysi mukaan. Ota kuitenkin huomiooon sekin, että kaikki eivät sinun kolikoittesi toisista puolista niinkään perusta, jos kohta hiluistasi laisinkaan.
Ööö...tota, forget about it. Jolleki ei tainnu aamupuuroa riittää..

:eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:
Ööö...tota, forget about it. Jolleki ei tainnu aamupuuroa riittää..

:eek:
No pahastipa sinulla nyt lopahti jo heti alkuunsa, ihan näin kalkkiviivoille ikäänkuin. Aivan kuin jotain pientä olisi ollut lähes jo huulilla, mutta ei sitten pystynytkään kykenemään.

Arvasinhan sen todellisen substanssin jo alunperinkin: Ei aihetta enempään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de Lis:
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:
Ööö...tota, forget about it. Jolleki ei tainnu aamupuuroa riittää..

:eek:
No pahastipa sinulla nyt lopahti jo heti alkuunsa, ihan näin kalkkiviivoille ikäänkuin. Aivan kuin jotain pientä olisi ollut lähes jo huulilla, mutta ei sitten pystynytkään kykenemään.

Arvasinhan sen todellisen substanssin jo alunperinkin: Ei aihetta enempään.
Ei, vaan kun jonkun asenne on noin syvältä ni ei mua huvita sanoa sellaiselle ihmeselle mitään. :) Sä olet kantas jo hakannu kiveen. Mä juttelen ihmisten kanssa joilla on avoin ja kiinnostunut mieli. Mulla oo voimavaroja lähteä murtamaan kenenkään sairaalloista ihmiskuvaa miehistä. Hirveen uuvuttavaa sellanen.
Tuu sitte juttelemaan mulle ku osaat kunnioittaa lähimmäistäsi. Hei hei. *pusu*


 

Yhteistyössä