Tämäkö kaunista?

  • Viestiketjun aloittaja AnniHelena71harmaana
  • Ensimmäinen viesti
No v*ttuako se missikisa merkkaa, kun muija pääsee kuitenki Catwalkille. Just noita halutaan kansainvälisiks malleiksi - olemaan pitkiä hengareita niinkun suunnittelijat ääneen sanovat. Siinähän teinitytöt ryynää kouluruokansa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja viiiiras:
BMI 15,12... ei kovin tervettä.
Ja arvaa reagoiko kukaan konkreettisesti. P*skat eikun mallitoimistoon kävelee just samanlaisia - hyvä että veren sokereissa ja suoloissa kävelemään pystyviä - alaikäisiä tyttöjä odottaen maailman valloittamista ja isoja rahoja. Vanhemmat naiset läskiintyneenä ja lapsia tehneenä ovat pikkusen samassa tilanteessa - 250 000 euron asuntolainan kanssa kun on jääny kotiin hoitovapaan jälkeen ja toisen asteen käyneelle miehellekkin näytettiin duunipaikassa ovea..

 
Ei aina kaikilla laihoilla ole syömishäiriötä.
Mä olen ollut nuorena (12 vuotta sitten) saman pituinen ja kolme kiloa painavampi, eikä minulla ole ollut syömishäiriötä. Olin silloin kyllä todella laiha, nyt jälkeen päin kuvista huomaa.
Eikä ollut kivaa kun kaikki oli huolissaan syönkö tarpeeksi ja miksi oot noin laiha. Minkäs teet jos vaan oot niin laiha, vaikka syöt normaalisti. Jotkut vaan on laihoja luonnostaan!
Nyt 15 kiloa enemmän ja tyytyväisempi olen kyllä tähän!
 

Yhteistyössä