Tämä se vasta on elämää...

13h työpäivä, kotona siivoat paikat, laitat pyykkiä, peittelet lapset ja vielä odottaa lenkki koiran kanssa tuolla pimeydessä ja mikä parasta mä olen kipeenä. Viime yönä sain kauhian lensun ja nyt sattuu kurkkuun ja keuhkoihin. Ja lisäksi vielä kertokoon että meidän koira on 6kk, täynnä energiaa ja kun kotiin tulin oli revittyjä lehtiä ja maitopurkkeja ympäri alakertaa.

Vuorotyö ja koira...en suosittele
 
Koirassa ei sinällään ole mitään vikaa, vaikka olisi vuorotöitäkin. Mutta koiranpentua mä en voi suositella kellekään. Pakko vaan se on se pentuaikakin kärsiä, jos itselleen kaverin koirasta haluaa. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Koirassa ei sinällään ole mitään vikaa, vaikka olisi vuorotöitäkin. Mutta koiranpentua mä en voi suositella kellekään. Pakko vaan se on se pentuaikakin kärsiä, jos itselleen kaverin koirasta haluaa. :/
tällä hetkellä tämä pentu aika tuntuu PITKÄLTÄ...onneksi huomenna töitä vain 7h, mutta torstaina taas 13h
 
Alkuperäinen kirjoittaja Marilyn Monroe:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Koirassa ei sinällään ole mitään vikaa, vaikka olisi vuorotöitäkin. Mutta koiranpentua mä en voi suositella kellekään. Pakko vaan se on se pentuaikakin kärsiä, jos itselleen kaverin koirasta haluaa. :/
tällä hetkellä tämä pentu aika tuntuu PITKÄLTÄ...onneksi huomenna töitä vain 7h, mutta torstaina taas 13h
Joo tiedän. Mutta usko huvikses: ei ole herkkua olla sen pennun kanssa täällä kotonakaan kaikki päivät... Kun näkee ja kuulee koko ajan kaikki sen temput. :kieh:
 
mikäs pakko sen pentu on ottaa
Ei pentukoira ole pakko. Onhan se pentu söpö mutta minä en ottaisi koiraa pentuna ennnkun lapset kouluikäisiä ja mieluiten vanhempiakin:D
Ottaa aikuisen koiran, onhan niitäkin ja vailla kotia vielä ...
 

Yhteistyössä