Tämä palsta on kaikista turhin...

  • Viestiketjun aloittaja Ihmettelen
  • Ensimmäinen viesti
Ihmettelen
...näistä palstoista!!!! Ei ihan heti uskoisi että täällä keskustelee 30-40v immeiset!! Turhia aloituksia mm. piereskelystä,miesten rintakarvoista jne.
Onko täällä koskaan ollut järkeviä mielenkiintoisia avauksia? Olen uusi täällä ja muutaman kerran lukenut näitä juttuja,täytynee etsiä uusi foorumi :kieh:
 
Nobody
Osui silmään tämä aloitus. Olen hiukka samaa mieltä aloittajan kanssa, vaikka on täällä kyllä kivojakin aloituksia, ei kaikki ole p`***stä. FW, turha sun on moittia aloittajaa, minä sitä pierukeskustelun avausta moitin. OLin mukana "keskustelussa" vissiin kahdella vastauksella, ja sain ilokseni vähän kannatustakin :D Ei sitä nyt niin kauhean raskaasti tartte ottaa, jos kaikki eivät palstan joistakin aloituksista tykkää! Mitä sillä on väliä, eihän maailmassa muutenkaan voi kaikkia miellyttää!
 
Ihmettelen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2007 klo 21:07 Footballers Wife kirjoitti:
Ettekös te huomaa, että joku on selvästi ihastunut muhun? :D Mainitseekin vain nuo mun aloitukset... On varmasti se sama pierupalstalla häärääjä. Onkohan tää joku mies vai nainen? :D Sorry, olen varattu.
Tarkoituksena ei ollut kohdistaa tätä avausta henk.kohtaisesti.
Olisi kiva jos täällä olisi monipuolisempaa keskustelua!
Eipä tulis mieleenkään aloittaa piereskelystä keskustelua,vaikka en tosikko olekaan.

alkup.
 
Nobody
FW, kyllä olet herkkä! Joka hel**n kolahduksesta otat nokkaas, etkä kestä pätkääkään arvostelua! Jos sua joku rohkenee arvostella, niin heti olet kiljumas ja inisemäs, että joku sua muka täällä vainoaa. Jos tällaisille palstoille kirjoittelet, niin se on kuule ihan selvä, ettei kaikki sun kaikista aloituksista tykkää. Koeta nyt vaan niellä se! :saint:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.03.2007 klo 09:44 Nobody kirjoitti:
FW, kyllä olet herkkä! Joka hel**n kolahduksesta otat nokkaas, etkä kestä pätkääkään arvostelua! Jos sua joku rohkenee arvostella, niin heti olet kiljumas ja inisemäs, että joku sua muka täällä vainoaa. Jos tällaisille palstoille kirjoittelet, niin se on kuule ihan selvä, ettei kaikki sun kaikista aloituksista tykkää. Koeta nyt vaan niellä se! :saint:
Kumma juttu, minä en huomannut FW:n vastauksessa mitään tuollaista sävyä. Minusta ainoa juttu, joka tällä palstalla harmittaa on se, että täällä on aika hiljaista.

Yli 40-v puolella taasen on paljon kaksikymppisiä, jotka arvostelevat yli 4-kymppisiä vauvojen hankkimisesta mummoiässä.

Alempi ikäisten palstoilla en edes käy, sillä siellä on paljon sellaista, jossa ajatusmaailmat eivät yksinkertaisesti kohtaa.

Mitä Nyttiä luen ja kirjoittelenkin usein, vakkari paikkoja ovat myös Matkailu, Perhe ja työ (joka harmittaa eniten, kun siellä on eniten jälleenmyyjien etsintä ilmoja, minä haluaisin oikeasti keskustella perheen ja työn yhdistämisestä) ja Asuminen osiossa myös vierailen säännöllisesti, satunnaisesti myös muualla.

Tässä osiossa parasta on, että ihmiset ovat suhteellisen samassa elämän tilanteessa, opiskelut on opiskeltu, ja elämä ei ole enää hötkyilyä. Mutta elämässä pitää olla huumoria ja muutakin kuin vakavaa keskustelua. Eikä netti ole aina sen vakavan keskustelun paikka.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.03.2007 klo 08:51 Ihmettelen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2007 klo 21:07 Footballers Wife kirjoitti:
Ettekös te huomaa, että joku on selvästi ihastunut muhun? :D Mainitseekin vain nuo mun aloitukset... On varmasti se sama pierupalstalla häärääjä. Onkohan tää joku mies vai nainen? :D Sorry, olen varattu.
Tarkoituksena ei ollut kohdistaa tätä avausta henk.kohtaisesti.
Olisi kiva jos täällä olisi monipuolisempaa keskustelua!
Eipä tulis mieleenkään aloittaa piereskelystä keskustelua,vaikka en tosikko olekaan.

alkup.
Siitä vaan avaamaan monipuolisempia aiheita :) Musta täällä on keskustelua laidasta laitaan ja hyvä niin. Ei niitä kaikkia keskusteluja kannata lukea jos ei otsikko kiinnosta.
 
Ihmettelen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.03.2007 klo 10:27 poikia3 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.03.2007 klo 09:44 Nobody kirjoitti:
FW, kyllä olet herkkä! Joka hel**n kolahduksesta otat nokkaas, etkä kestä pätkääkään arvostelua! Jos sua joku rohkenee arvostella, niin heti olet kiljumas ja inisemäs, että joku sua muka täällä vainoaa. Jos tällaisille palstoille kirjoittelet, niin se on kuule ihan selvä, ettei kaikki sun kaikista aloituksista tykkää. Koeta nyt vaan niellä se! :saint:
Kumma juttu, minä en huomannut FW:n vastauksessa mitään tuollaista sävyä. Minusta ainoa juttu, joka tällä palstalla harmittaa on se, että täällä on aika hiljaista.

Yli 40-v puolella taasen on paljon kaksikymppisiä, jotka arvostelevat yli 4-kymppisiä vauvojen hankkimisesta mummoiässä.

Alempi ikäisten palstoilla en edes käy, sillä siellä on paljon sellaista, jossa ajatusmaailmat eivät yksinkertaisesti kohtaa.

Mitä Nyttiä luen ja kirjoittelenkin usein, vakkari paikkoja ovat myös Matkailu, Perhe ja työ (joka harmittaa eniten, kun siellä on eniten jälleenmyyjien etsintä ilmoja, minä haluaisin oikeasti keskustella perheen ja työn yhdistämisestä) ja Asuminen osiossa myös vierailen säännöllisesti, satunnaisesti myös muualla.

Tässä osiossa parasta on, että ihmiset ovat suhteellisen samassa elämän tilanteessa, opiskelut on opiskeltu, ja elämä ei ole enää hötkyilyä. Mutta elämässä pitää olla huumoria ja muutakin kuin vakavaa keskustelua. Eikä netti ole aina sen vakavan keskustelun paikka.
Mitä Nyt-palstalla olen pyörinyt jonkun verran,siellä keskustelu on vilkkaampaa.Nelikymppisten palstalla pohditaan koko ajan vauva-juttuja (lähinnä sitä miksei nelikymppinen sais tehdä lapsia).Nuorempien palstoilla en käy,siellä ei ole mulle mitään.

Ehkä olen väliinputoaja,ikää löytyy 30+ ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2007 klo 17:48 Ihmettelen kirjoitti:
...näistä palstoista!!!! Ei ihan heti uskoisi että täällä keskustelee 30-40v immeiset!! Turhia aloituksia mm. piereskelystä,miesten rintakarvoista jne.
Onko täällä koskaan ollut järkeviä mielenkiintoisia avauksia? Olen uusi täällä ja muutaman kerran lukenut näitä juttuja,täytynee etsiä uusi foorumi :kieh:
Kylläpä oli varsinainen aloitus ja kohteliaisuus kaikille palstalaisille.Kiitos vaan =)
Täällä ei ole ollut yhtään turhempaa aloitusta kuin omasi :eek: Etsi vaan itsellesi sopiva foorumi.Tervemenoa! =)
 
Ihan vapaasti voit tehdä uusia mielenkiintoisia aloituksia =) Tämän palstan etu on, että täältä löytyy just oman ikäisiä ihmisiä. Välillä on tosi hiljaista, ikävä kyllä. Taidamme olla aika kiireisiä ihmisiä =) Kaikki aiheet ovat sallittuja: lukekoon kukin niitä aloituksia, mitkä sattuvat ketäkin kiinnostamaan ;)
 
Joo, tää on aika jännää tää tiettyjen ihmisten ajojahti ja arvostelu... Ja mie olen kyllä sitä mieltä, että kaikenlaisia aloituksia saa ja voi tehdä, jos mihin ei halua osallistua, niin jättäköön aukasematta sitten niitä.
On rikkaus haastella eri asioista...... =)
Että annetaan kaikkien kukkien kukkia, vai miten se nyt menikään....
 

Yhteistyössä