Tämä päivä on ihan pyllystä

Aamulla jo aloin siivoamaan ihan hullun lailla kun lähetään juhannukseksi reissun päälle ja mukava palata siistiin kotiin...
No, siivoaminen on nyt ohi (paitsi tiskaus, pyykin nosto, pakkaaminen) mutta aamulla alkanut päänsärky vain pahenee vaikka otin jo lääkityksenkin siihen... Nenää särkee, ja poskionteloita ja otsaa. Mut lääkäriin en lähde vaikka maksettais, edellinen juhannus meni pilalle oksennustaudissa ja tällä kertaa aion olla kunnossa. :(

Särkee vaan niin maan penteleesti ja painetta tuntuu koko ajan... Olen sairastanut sen 700 tulehdusta tässä pääkopassa ja pitkiin aikoihin ei ole tarvinnut antibiootteja enkä aio niitä tarvia nytkään.

Halusin vain valittaa. Niin. :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja werrewrewerw:
Aamulla jo aloin siivoamaan ihan hullun lailla kun lähetään juhannukseksi reissun päälle ja mukava palata siistiin kotiin...
No, siivoaminen on nyt ohi (paitsi tiskaus, pyykin nosto, pakkaaminen) mutta aamulla alkanut päänsärky vain pahenee vaikka otin jo lääkityksenkin siihen... Nenää särkee, ja poskionteloita ja otsaa. Mut lääkäriin en lähde vaikka maksettais, edellinen juhannus meni pilalle oksennustaudissa ja tällä kertaa aion olla kunnossa. :(

Särkee vaan niin maan penteleesti ja painetta tuntuu koko ajan... Olen sairastanut sen 700 tulehdusta tässä pääkopassa ja pitkiin aikoihin ei ole tarvinnut antibiootteja enkä aio niitä tarvia nytkään.

Halusin vain valittaa. Niin. :kieh:
Lääkärissä käyminen saattaisi edesauttaa sitä, että olisit jussina kunnossa.
 
Meikäläisen onteloilla on turha rampata lääkärissä kun ei ne anna mulle lääkkeitä sieltä. Kotikonstein koitetaan pitää tulehdukset kurissa, nytkin keittelen vettä että saan tehtyä suolaliuosta jota sitten suihkin nenuun pari viikkoa. Sillä se lähtee. :xmas: Jotain poskionteloleikkausta ne kaavaili mulle joskus mutta unohtunut vissin lääkäreiltä että minulta koko homma.

Juu, huilaan tässä pari tuntia ja teen hommat loppuun, sitten lähden ajamaan... :wave:
 

Yhteistyössä