Tänne ei kukaan uskalla kirjoittaa.Kävijöitä näyttää olevan niin vähän.
Ketkä vakkarit muka vähättelee toisiaan?Vakioilla jatkuvasti toistensa vähättelyskaba menossa. Näin minä merkille pistin ja vetäydyin. Jollakin tapaa järkyttää minua. Naljailua naljailua. Ei juuri muuta..
Tänään Prismassa asioi hyvin valtassuomalaisen (tätä sanaa käytettiin lähipäivinä Ylen ohjelmassa) näköinen ja oloinen nuorehkö nainen romaniasussaan. Vietin lapsuuteni maaseudulla, jossa asui paljon romaneja. Voisin kertoa heistä pitkiä ja värikkäitä tarinoita, mutta Suomen rasistisen ilmapiirin takia olen aina vaiennut ja vaikenen ikuisesti niiden kertomisesta kuin muuri.Mutta monilla varttimanneilla mustalaisuus elää suonissa mutta minulla sydämessä. Olen tutustunut myös paljon romanikulttuuriin
Tänään Prismassa asioi hyvin valtasuomalaisen (tätä sanaa käytettiin lähipäivinä Ylen ohjelmassa) näköinen ja oloinen nuorehkö nainen romaniasussaan. Vietin lapsuuteni maaseudulla, jossa asui paljon romaneja. Voisin kertoa heistä pitkiä ja värikkäitä tarinoita, mutta Suomen rasistisen ilmapiirin takia olen aina vaiennut ja vaikenen ikuisesti niiden kertomisesta kuin muuri.
Kyllä tämä palsta virkoaa, kun opitte pelisäännöt. Ei tässä valmentaja Markku Kanervaa tarvita koutsiksi.
Neuvoni on. Skipatkaa kirjaantuneet. He ovat riidankylväjiä ja ilkeitä vaikka esittävät olevansa hyväntekijöitä.
Mihin kyssäriin? Aa, perinnepuvusta en tiedä mitään.Olisko sulla echo edes vastausta mulle
Paskamyrskyjen engl. shitstorm takia. Olen saanut tällä palstalla leegion perskärpäsiä riesakseni.Ai hei! Täällähän onkin elämää. Miksi ette vastaile ja tee hyviä aloituksia?
En ymmärrä englantia, voisitko sanoa tuon saman asian jollain toisella ulkomaan kielellä?Paskamyrskyjen engl. shitstorm takia. Olen saanut tällä palstalla leegion perskärpäsiä riesakseni.
Tämän kirjoittanut ap:Ketkä vakkarit muka vähättelee toisiaan?
Mut sähän olet vierailijana? Miten kukaan tietää kuka kukin on?Paskamyrskyjen engl. shitstorm takia. Olen saanut tällä palstalla leegion perskärpäsiä riesakseni.
Minä ainakin tunnistan itseni, vaikka olenkin ”vierailija”.Mut sähän olet vierailijana? Miten kukaan tietää kuka kukin on?
Jos sä ENSIN haukut palstalaiset keskimäärin joka toisessa viestissäsi vain maailmankatsomuksellisten eroavaisuuksien takia, niin miten sä kuvittelet, että suhun suhtaudutaan?Paskamyrskyjen engl. shitstorm takia. Olen saanut tällä palstalla leegion perskärpäsiä riesakseni.
Alepan tyylin tunnistaa...Mut sähän olet vierailijana? Miten kukaan tietää kuka kukin on?
Sen kun teetMinusta voitaisiin tehdä aloitus vaikka romaniuudesta??? Tai sinne suuntaan
Se riippuu päivästä, esim viikonloput ja illat yleensä hiljaisempia.Ai hei! Täällähän onkin elämää. Miksi ette vastaile ja tee hyviä aloituksia?
ei tartte varoo, essolla on tylsät hampaatEchoa kannattaa varoa ettei joudu hänen hampaisiin. Hänellä on aina ollut vuosikymmenia ainakin yksi uhri kerrallaan kiusattavana.