Ero tuosta muutenkin tulee. Pettäminen on moraalisesti sata kertaa pahempi rikos kuin sähköpostin lukeminen.Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Jos ap olisi mun akka ja penkonut yksityisiä tietojani, seurauksena olisi rikosilmoitus+käräjät ja ero
:headwall: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Jos ap olisi mun akka ja penkonut yksityisiä tietojani, seurauksena olisi rikosilmoitus+käräjät ja ero
Mikä helvatun kollega? Eihän se olluttiennyt kun vaan työpaikan se Liza, se mikään kollega ollut.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Outoa ettei työkollega muka tiedä työpostin osoitettaAlkuperäinen kirjoittaja ap:Miehellä sattuu olemaan gmail työpostina.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten meili oli siis tullut gmailiin, jos kerta "Liza" kirjoittaa tuossa lähettäneensä sen työpostiin?Alkuperäinen kirjoittaja tekis mieli virtsata jonkun naamalle:Niin menikös tämä nyt oikeaan osoitteeseen? Ei ollut sun mailia ja googlasin sun työpaikan ja sieltä löyty.
Toivottavasti vaimos uskoi sen mitä sanottiin sillon. =)
Muistako, mitä ne sulle sanoi. Kun tuossa oli tuo, että toiv. uskoi..
Lueppas kuule vähän tarkemmin, nainen ja mies tuntee toisensa työn kautta. Sitä paitsi tuskin kukaan tekis lapsia tuosta noin vaan ventovieraan ihmisen kanssa josta ei tietäis mitään.Alkuperäinen kirjoittaja häh:Mikä helvatun kollega? Eihän se olluttiennyt kun vaan työpaikan se Liza, se mikään kollega ollut.
voivat tuntea työn kautta. niin mieki tunnen oman työni kautta paljon miehiä kuin myös naisia. mutta en mie niitten kaikkien kollega silti ole. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lueppas kuule vähän tarkemmin, nainen ja mies tuntee toisensa työn kautta. Sitä paitsi tuskin kukaan tekis lapsia tuosta noin vaan ventovieraan ihmisen kanssa josta ei tietäis mitään.Alkuperäinen kirjoittaja häh:Mikä helvatun kollega? Eihän se olluttiennyt kun vaan työpaikan se Liza, se mikään kollega ollut.
Minä tunnen paljon ihmisiä työni kautta mutta kaikki eivät suinkaan ole kollegoita. Useimpia kutsun asiakkaiksi, yhteistyökumppaneiksi, toimittajiksi jne.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lueppas kuule vähän tarkemmin, nainen ja mies tuntee toisensa työn kautta. Sitä paitsi tuskin kukaan tekis lapsia tuosta noin vaan ventovieraan ihmisen kanssa josta ei tietäis mitään.Alkuperäinen kirjoittaja häh:Mikä helvatun kollega? Eihän se olluttiennyt kun vaan työpaikan se Liza, se mikään kollega ollut.
Varo ettei tule päänsärky. Mulle on ihan sama, mut minusta ap puhuu täyttä paskaa. Meidän alalla samanalan työntekijät vaikka eivät samassa firmassa olisikaan töissä ovat kollegoita.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:voivat tuntea työn kautta. niin mieki tunnen oman työni kautta paljon miehiä kuin myös naisia. mutta en mie niitten kaikkien kollega silti ole. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lueppas kuule vähän tarkemmin, nainen ja mies tuntee toisensa työn kautta. Sitä paitsi tuskin kukaan tekis lapsia tuosta noin vaan ventovieraan ihmisen kanssa josta ei tietäis mitään.Alkuperäinen kirjoittaja häh:Mikä helvatun kollega? Eihän se olluttiennyt kun vaan työpaikan se Liza, se mikään kollega ollut.
mä tunnen ainakin työn kautta paljon ihmisiä, jotka ei ole samalla alalla mun kanssa eikä siis kollegoita. esim. lääkäri varmasti tuntee useita lääkäreitä muista sairaaloista (=kollegoita), mutta on myös tekemisissä myös osastonsihteerien kanssa, joita tuskin kutsuu kollegoikseen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Varo ettei tule päänsärky. Mulle on ihan sama, mut minusta ap puhuu täyttä paskaa. Meidän alalla samanalan työntekijät vaikka eivät samassa firmassa olisikaan töissä ovat kollegoita.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:voivat tuntea työn kautta. niin mieki tunnen oman työni kautta paljon miehiä kuin myös naisia. mutta en mie niitten kaikkien kollega silti ole. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lueppas kuule vähän tarkemmin, nainen ja mies tuntee toisensa työn kautta. Sitä paitsi tuskin kukaan tekis lapsia tuosta noin vaan ventovieraan ihmisen kanssa josta ei tietäis mitään.Alkuperäinen kirjoittaja häh:Mikä helvatun kollega? Eihän se olluttiennyt kun vaan työpaikan se Liza, se mikään kollega ollut.
no ei kai ap:n mies keksisi vieraalle lapselle nimeä ja eikö tossa puhuttu, että "me saataisiin se vauva" tms.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten tuossa viestissä kävi muka ilmi, että lapsi on ap:n miehen?
No, mun työssä ainakin on todella monen alan tekijöitä joiden kanssa pelataan, on arkkitehtejä, rakennusalanmyyjiä, opettajia, opiskelijoita, puuseppiä, erilaisia rakennuspuolen yrittäjiä, timpureita, suunnittelijoita, tutkijoita jnejne. En hyvällä tahdollakaan pysty heitä kollegoiksi kutsumaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Varo ettei tule päänsärky. Mulle on ihan sama, mut minusta ap puhuu täyttä paskaa. Meidän alalla samanalan työntekijät vaikka eivät samassa firmassa olisikaan töissä ovat kollegoita.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:voivat tuntea työn kautta. niin mieki tunnen oman työni kautta paljon miehiä kuin myös naisia. mutta en mie niitten kaikkien kollega silti ole. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lueppas kuule vähän tarkemmin, nainen ja mies tuntee toisensa työn kautta. Sitä paitsi tuskin kukaan tekis lapsia tuosta noin vaan ventovieraan ihmisen kanssa josta ei tietäis mitään.Alkuperäinen kirjoittaja häh:Mikä helvatun kollega? Eihän se olluttiennyt kun vaan työpaikan se Liza, se mikään kollega ollut.
No olishan se nyt ihmeellistä jos töissä ei tapais muita kuin oman alan ihmisiä Voi herra jeesus, tyypillistä palstaa on takertua yhteen sanaan. Sanotaanko sitten, et ap:n mies tuntee naisen työnkautta ja minun käsitykseni mukaan ovat tehneet yhteistyötä jo pidemmän aikaa ei siis vain pieni case.Alkuperäinen kirjoittaja aa:mä tunnen ainakin työn kautta paljon ihmisiä, jotka ei ole samalla alalla mun kanssa eikä siis kollegoita. esim. lääkäri varmasti tuntee useita lääkäreitä muista sairaaloista (=kollegoita), mutta on myös tekemisissä myös osastonsihteerien kanssa, joita tuskin kutsuu kollegoikseen.
Ei. Tää Liza vaan haluis nopeeta vauvan. Eihän se siis välttämättä ole edes raskaana.Alkuperäinen kirjoittaja aa:no ei kai ap:n mies keksisi vieraalle lapselle nimeä ja eikö tossa puhuttu, että "me saataisiin se vauva" tms.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten tuossa viestissä kävi muka ilmi, että lapsi on ap:n miehen?
Ihanko totta Voiko niinkin tapahtua, voi ei. Nyt mä oon kyllä ihan järkyttynyt :|Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:No, mun työssä ainakin on todella monen alan tekijöitä joiden kanssa pelataan, on arkkitehtejä, rakennusalanmyyjiä, opettajia, opiskelijoita, puuseppiä, erilaisia rakennuspuolen yrittäjiä, timpureita, suunnittelijoita, tutkijoita jnejne. En hyvällä tahdollakaan pysty heitä kollegoiksi kutsumaan.
Voi miten hienoa =)Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Minä tunnen paljon ihmisiä työni kautta mutta kaikki eivät suinkaan ole kollegoita. Useimpia kutsun asiakkaiksi, yhteistyökumppaneiksi, toimittajiksi jne.
Ehkä ne onkin tavannut spermapankissa!Alkuperäinen kirjoittaja minna:Eihän ne välttämättä työn kautta oikeasti tunne. Se oli vaan selitys ku vaimo oli sattunu paikalle. Se oli ollu vaan miehen selitys eikä välttämättä pidä paikkansa. On voinu siis tutustua ihan jossain muuallaki.
Varmasti näin :attn:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ehkä ne onkin tavannut spermapankissa!Alkuperäinen kirjoittaja minna:Eihän ne välttämättä työn kautta oikeasti tunne. Se oli vaan selitys ku vaimo oli sattunu paikalle. Se oli ollu vaan miehen selitys eikä välttämättä pidä paikkansa. On voinu siis tutustua ihan jossain muuallaki.
Nimenomaan. Miksi nainen sitten kirjoittaa sähköpostissa että toivottavasti uskon sen mitä ne minulle selitti?? Ja se selitys oli juuri se että ne tuntee työpaikan kautta ja se näyttää olevan surkea hätävale.Alkuperäinen kirjoittaja minna:Eihän ne välttämättä työn kautta oikeasti tunne. Se oli vaan selitys ku vaimo oli sattunu paikalle. Se oli ollu vaan miehen selitys eikä välttämättä pidä paikkansa. On voinu siis tutustua ihan jossain muuallaki.