Tämä löytyi miehen koneelta

• Viestiketjun aloittaja tekis mieli virtsata jonkun naamalle
  • Ensimmäinen viesti
eksu
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:
Jos ap olisi mun akka ja penkonut yksityisiä tietojani, seurauksena olisi rikosilmoitus+käräjät ja ero
Ero tuosta muutenkin tulee. Pettäminen on moraalisesti sata kertaa pahempi rikos kuin sähköpostin lukeminen.

häh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tekis mieli virtsata jonkun naamalle:
Niin menikös tämä nyt oikeaan osoitteeseen? Ei ollut sun mailia ja googlasin sun työpaikan ja sieltä löyty.

Toivottavasti vaimos uskoi sen mitä sanottiin sillon. =)
Miten meili oli siis tullut gmailiin, jos kerta "Liza" kirjoittaa tuossa lähettäneensä sen työpostiin?

Muistako, mitä ne sulle sanoi. Kun tuossa oli tuo, että toiv. uskoi..
Miehellä sattuu olemaan gmail työpostina.
Outoa ettei työkollega muka tiedä työpostin osoitetta :LOL:
Mikä helvatun kollega? Eihän se olluttiennyt kun vaan työpaikan se Liza, se mikään kollega ollut.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Mikä helvatun kollega? Eihän se olluttiennyt kun vaan työpaikan se Liza, se mikään kollega ollut.
Lueppas kuule vähän tarkemmin, nainen ja mies tuntee toisensa työn kautta. Sitä paitsi tuskin kukaan tekis lapsia tuosta noin vaan ventovieraan ihmisen kanssa josta ei tietäis mitään.

Lueppas kuule vähän tarkemmin, nainen ja mies tuntee toisensa työn kautta. Sitä paitsi tuskin kukaan tekis lapsia tuosta noin vaan ventovieraan ihmisen kanssa josta ei tietäis mitään.
voivat tuntea työn kautta. niin mieki tunnen oman työni kautta paljon miehiä kuin myös naisia. mutta en mie niitten kaikkien kollega silti ole. :headwall:

Minä tunnen paljon ihmisiä työni kautta mutta kaikki eivät suinkaan ole kollegoita. Useimpia kutsun asiakkaiksi, yhteistyökumppaneiksi, toimittajiksi jne.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
voivat tuntea työn kautta. niin mieki tunnen oman työni kautta paljon miehiä kuin myös naisia. mutta en mie niitten kaikkien kollega silti ole. :headwall:
Varo ettei tule päänsärky. Mulle on ihan sama, mut minusta ap puhuu täyttä paskaa. Meidän alalla samanalan työntekijät vaikka eivät samassa firmassa olisikaan töissä ovat kollegoita.

aa
Varo ettei tule päänsärky. Mulle on ihan sama, mut minusta ap puhuu täyttä paskaa. Meidän alalla samanalan työntekijät vaikka eivät samassa firmassa olisikaan töissä ovat kollegoita.
mä tunnen ainakin työn kautta paljon ihmisiä, jotka ei ole samalla alalla mun kanssa eikä siis kollegoita. esim. lääkäri varmasti tuntee useita lääkäreitä muista sairaaloista (=kollegoita), mutta on myös tekemisissä myös osastonsihteerien kanssa, joita tuskin kutsuu kollegoikseen.

No, mun työssä ainakin on todella monen alan tekijöitä joiden kanssa pelataan, on arkkitehtejä, rakennusalanmyyjiä, opettajia, opiskelijoita, puuseppiä, erilaisia rakennuspuolen yrittäjiä, timpureita, suunnittelijoita, tutkijoita jnejne. En hyvällä tahdollakaan pysty heitä kollegoiksi kutsumaan.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja aa:
mä tunnen ainakin työn kautta paljon ihmisiä, jotka ei ole samalla alalla mun kanssa eikä siis kollegoita. esim. lääkäri varmasti tuntee useita lääkäreitä muista sairaaloista (=kollegoita), mutta on myös tekemisissä myös osastonsihteerien kanssa, joita tuskin kutsuu kollegoikseen.
No olishan se nyt ihmeellistä jos töissä ei tapais muita kuin oman alan ihmisiä :eek: Voi herra jeesus, tyypillistä palstaa on takertua yhteen sanaan. Sanotaanko sitten, et ap:n mies tuntee naisen työnkautta ja minun käsitykseni mukaan ovat tehneet yhteistyötä jo pidemmän aikaa ei siis vain pieni case.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja aa:
Miten tuossa viestissä kävi muka ilmi, että lapsi on ap:n miehen?
no ei kai ap:n mies keksisi vieraalle lapselle nimeä ja eikö tossa puhuttu, että "me saataisiin se vauva" tms.
Ei. Tää Liza vaan haluis nopeeta vauvan. Eihän se siis välttämättä ole edes raskaana.

Ja jos se on muiltakin miehiltä pyytänyt nimiehdotuksia, niin..?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
No, mun työssä ainakin on todella monen alan tekijöitä joiden kanssa pelataan, on arkkitehtejä, rakennusalanmyyjiä, opettajia, opiskelijoita, puuseppiä, erilaisia rakennuspuolen yrittäjiä, timpureita, suunnittelijoita, tutkijoita jnejne. En hyvällä tahdollakaan pysty heitä kollegoiksi kutsumaan.
Ihanko totta :eek: Voiko niinkin tapahtua, voi ei. Nyt mä oon kyllä ihan järkyttynyt :|

minna
Eihän ne välttämättä työn kautta oikeasti tunne. Se oli vaan selitys ku vaimo oli sattunu paikalle. Se oli ollu vaan miehen selitys eikä välttämättä pidä paikkansa. On voinu siis tutustua ihan jossain muuallaki.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja minna:
Eihän ne välttämättä työn kautta oikeasti tunne. Se oli vaan selitys ku vaimo oli sattunu paikalle. Se oli ollu vaan miehen selitys eikä välttämättä pidä paikkansa. On voinu siis tutustua ihan jossain muuallaki.
Ehkä ne onkin tavannut spermapankissa!

Spermapankista päivää
Ehkä ne onkin tavannut spermapankissa!
Varmasti näin :attn:

ap
Mies lähti töihin ja ennen sitä otin puheeksi tuon asian. Mies tietysti meni vaikeaksi. Suuttui enemmän siitä että olin penkonut sähköpostia. Ei suostunut selittämään asiaa mitenkään vaan lähti muitta mutkitta töihin. Jäi aamukahvikin häneltä juomatta kun tuli niin kiire!

ap
Nimenomaan. Miksi nainen sitten kirjoittaa sähköpostissa että toivottavasti uskon sen mitä ne minulle selitti?? Ja se selitys oli juuri se että ne tuntee työpaikan kautta ja se näyttää olevan surkea hätävale.

ap
Tuo Liza on joku vauvankipeä vamppi ihan selvästi! Ilmeisesti ne on tunteneet mieheni kanssa jo pitempään mutta vasta nyt nainen päätti kirjoittaa sähköpostia. En löytänyt mitään muita tältä naiselta tulleita viestejä enkä muiltakaan naisilta.

Oli kylläkin todella tyhmä veto naiselta kun käräytti noin itsensä! Minun kannalta tietysti parempi että sain selville.

Yhteistyössä