Tämä ei ole provo, mutta epäilen mieheni paneskelevan pomonsa kanssa

  • Viestiketjun aloittaja voih
  • Ensimmäinen viesti
voih
En oikein tiedä, että mistä tämä ajatus lähti. Se pomo on tosi veemäinen tyyppi jne. mutta mies silti viihtyy hänen seurassaan tosi hyvin ja heillä näyttää menevän tosi hyvin yhteen. : /

No joo, nyt vasta provotutka piippaakin, koska tämä pomo on mies. Eli epäilen homosuhdetta. Ja että sitä on kestänyt jo monta vuotta.

Kysymys on, että miten kysyn mieheltä, että onko se totta? Voiko ihan oikeasti mennä vaan kysymään irl, että "hei rakas mieheni, paneskeletko pomosi kanssa?" Minusta tuntuu, että me olemme ajautuneet niin erilleen, että kohta ei ole oikein mitään puheenaihettakaan, niin tuntuu vaikealta mennä suoraan kyselemään näin arkaluontoista asiaa, vaikka oikeasti kyllä pitäisi, sehän on sentään minun puoliso. :(

Meillä on aika vähän seksiä, mies ei kovinkaan paljoa osoita kiinnostusta minua kohtaan. Ja hän on pyllymiehiä aina ollutkin. Ei paljoa edes vilkaise minun rintoja, tai että edes koskisi niihin.
 
Gaggiainen
Niin se vaan näppärästi kiinnostus katoaa akkaan, joka jatkuvasti torjuu kaikennäköisen seksuaalisen toiminnan.
Miksi edes yrittää jos lopputulos tiedetään?

Tää saattaa johtaa ylialtiiviseen seksiviettiin ja omakin sukupuoli alkaa kiinnostaa.
Mikäli naista ei saa, niin miestä sitten.
 
vierassss
Hyvä Gaggiainen. Missään ei ole todettu, että vaimo olisi miehensä ahdistuksen partaalle ajanut. Eksyit täysin aiheesta. Jos nyt pitäisit oman katkeroitumisesi ja paskat parisuhteesi erossa tästä.
 

Yhteistyössä