Tälle palstalle kirjoittelee moni todella katkera ja pahansisuinen ihminen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja argh!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

argh!!

Vieras
Kateuskin on luettava monen palstalaisen "hyveeksi". Onko toisten onni, hyvinvointi ja hyvä olo näiltä katkerilta jotenkin pois? Vai miksi pitää vittuilla kaikille kaikesta? Vitsit, että tulee elävästi mieleen nuoruus + kasvu tyhjäpäisten pikkukaupungin mimmien joukossa:/ Joista suurin osa päätyi ammatittomiksi kotiäideiksi kateilemaan lisää hyvin toimeentulevia kasvukumppaneitaan.

Sitä se kateus teettää,pitää ilkeillä että tuntis oman olonsa jotenkin paremmaksi kun itse rypee semmoisessa elämässä missä joku toinen ei.Saavat edes jossain päteä,siksi vittuillaan muille

ei pelkästään työttömät kotiäidit ole katkeria ,niitä katkeria löytyy myös teistä ura naisistakin jotka ei ole saanut lasta aj sit niitä katkeria kommentteja kirjoittaa. Juttu on nyt vaan sellainen että tänne palstalle on tullut yllättävän paljon pahansisuisia katkeria ihmisiä eri puolilta suomea eri ammateista ym. Sinäkin taidat sellainen olla.

Täytyy kyllä myöntää, että monesti olen tullut surulliseksi luettuani tätä palstaa. Luulisi, että sitä ihminen jossain vaiheessa aikuistuisi, mutta täällä meno on usein kuin 12-vuotiailla. Joka asiasta on pakko kinata, kettuilla, jankata, ymmärtää tahalleen väärin, nähdä vain oma puoli asiasta, "liittoutua" samanlailla ajattelevien kanssa, mennä henkilökohtaisuuksiin jne.

En yhtään ihmettele, että lapset ovat nykyään niin huonokäytöksisiä ja julmia, jos vanhemmatkin on tätä luokkaa.

Tietysti täytyy nyt vielä lisätä, että kyseessä oli räikeä yleistys. On täällä fiksujakin ihmisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanaton:
Alkuperäinen kirjoittaja ei pidä ottaa niin vakavasti:
Tänne on hyvä purkaa oma vitutus :) Pysyy parisuhde kunnossa eikä tarvii tiuskia lapsille :D

Purkaisit sen vaikka ulkoiluun, etkä palstalle

No koska mä sit palstailisin, jos mä kaiken aikaa vaan ulkoilisin???

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
ei pelkästään työttömät kotiäidit ole katkeria ,niitä katkeria löytyy myös teistä ura naisistakin jotka ei ole saanut lasta aj sit niitä katkeria kommentteja kirjoittaa. Juttu on nyt vaan sellainen että tänne palstalle on tullut yllättävän paljon pahansisuisia katkeria ihmisiä eri puolilta suomea eri ammateista ym. Sinäkin taidat sellainen olla.

No, enpä taida olla. Miten se tarina siitä koirasta, kalikasta ja nilkasta taas menikään:)?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuulostat kyllä todella katkeralta kotiäideille, pistitkö itse vauvasi vuoden ikäisenä hoitoon, kun ei pää kestänyt ja sitten ahdistaa kaikki paremmat äidit??

Hih! Mun lapseni on kotona 3 -vuotiaaksi näillä näkymin. Pari ekaa vuotta omassa, loput palkollisen hoidossa. Töitä voi tehdä etänäkin! Huomaatko; olet juuri sellainen katkera vittulija, joita kuvasin aloituksessani:)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kuulostat kyllä todella katkeralta kotiäideille, pistitkö itse vauvasi vuoden ikäisenä hoitoon, kun ei pää kestänyt ja sitten ahdistaa kaikki paremmat äidit??

Hih! Mun lapseni on kotona 3 -vuotiaaksi näillä näkymin. Pari ekaa vuotta omassa, loput palkollisen hoidossa. Töitä voi tehdä etänäkin! Huomaatko; olet juuri sellainen katkera vittulija, joita kuvasin aloituksessani:)

Onneksi minä ja ap ollaan ainakin ihan normiäitejä :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja argh!!:
Kateuskin on luettava monen palstalaisen "hyveeksi". Onko toisten onni, hyvinvointi ja hyvä olo näiltä katkerilta jotenkin pois? Vai miksi pitää vittuilla kaikille kaikesta? Vitsit, että tulee elävästi mieleen nuoruus + kasvu tyhjäpäisten pikkukaupungin mimmien joukossa:/ Joista suurin osa päätyi ammatittomiksi kotiäideiksi kateilemaan lisää hyvin toimeentulevia kasvukumppaneitaan.

Tosiaan, tuo katkeruus, kateus on vain joidenkin ihmisten persoonassa niin vahva, että ei sitä hevillä poisteta, luulisin. Oli asia mikä tahansa. Toisilla tuota katkeruutta tai kateellisuutta ei ole.

Johtuuko tämä siitä tosiaan, että ne, jotka ovat kateellisia, ovat elämässään pärjänneet huonommin, kun muut, vai mistä?

Vaikea sanoa, sillä minä tiedän, että on 100 % varmasti ihmisiä maapallo pullollaan, joilla on asiat paremmin (vaikka raha-->miljonäärit jne..), mutta en osaa olla kateellinen heille lainkaan, ei ole syytä, vaikka arvostan tietty rahaakin jossain määrin. Olen erittäin tyytyväinen omaan elämääni, ei tarvitse kadehtia muita. Päinvastoin, jos joku tulee sanomaan, että voitin lotossa miljoonan, niin olen aidosti onnellinen toisen puolesta.

Joten onko se kateus perimässä, opittua vai mitä?

En huomaa, olen humoristi, sinä näköjään tosikko ja selkeästi huono äiti kun et jaksa hoitaa lasta ilman että pääset töihin edes etänä.

En huomaa, olen humoristi, sinä näköjään tosikko ja selkeästi huono äiti kun et jaksa hoitaa lasta ilman että pääset töihin edes etänä.

reps ja kops :D

:D Olet todellakin humoristi , hih! Koska oli hulvaton vitsi esittää, että olen huono äiti koska teen illalla etänä töitä lapsen mentyä nukkumaan:D

Mitä ihmettä sinunlaistesi päässä oikein liikkuu? Kerro, oikeasti:)! Mitä sinä teet lapsesi nukkuessa? Tuijotteletko vain häntä tai kertaat mielessäsi päivän tekemisiänne? Onko se sinusta niin, että äiti ei saa koskaan ajatella mitään muuta kuin kotia + lasta ollakseen hyvä äiti?

Kai tiedät, että solvauksesi oli todella naurettava:D

Yhteistyössä