Älä viitsi valehdella!Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Kiva juttu! Niin mäkin.
tai sitte luullaan että esittää. tai sitte on liian uusi parisuhde, liian pieni lapsi, tai liian iso taloAlkuperäinen kirjoittaja Oon:Niin minäkin. Tosielämässä ei vaan saa sitä myöntää ääneen kavereille, kun heti haukutaan/ajatellaan että olen ylpeä tms kakkamaista.
Katsos, kun kaikki eivät tarvitse miestä ollakseen onnellisia. =) Olet ylipäänsä hakoteillä, jos kuvittelet, että joku toinen on vastuussa onnellisuudestasi. 20 vuotta olen ollut onnellinen.Alkuperäinen kirjoittaja Kikka:Älä viitsi valehdella!Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Kiva juttu! Niin mäkin.
Olet sellanen punkero mammatyttö joka ei saa miestä.
:flower:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Katsos, kun kaikki eivät tarvitse miestä ollakseen onnellisia. =) Olet ylipäänsä hakoteillä, jos kuvittelet, että joku toinen on vastuussa onnellisuudestasi. 20 vuotta olen ollut onnellinen.Alkuperäinen kirjoittaja Kikka:Älä viitsi valehdella!Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Kiva juttu! Niin mäkin.
Olet sellanen punkero mammatyttö joka ei saa miestä.
Huomioinhakuinen.Alkuperäinen kirjoittaja Marilii-:Olen oikeasti onnellinen ihminen.
Mulla se on kestäny 20 vuottaAlkuperäinen kirjoittaja psjätäse:No kyllä se ohi menee.