Tällaisen kellon ostin itselleni tänään - saa arvostella :-D

vieras
Hieno kello. Suomessa voivat olla kalliimpia.

http://cgi.ebay.com/GUESS-LADIES-PINK-GMIX-SWAROVSKI-WATCH-G86136L-86136L_W0QQitemZ280487099926QQcmdZViewItemQQptZWristwatches?hash=item414e557e16

säih kyy
En ole noista Guessin vaikkapa laukuista koskaan pitänyt, liian imeliä ja jotenkin itseään ylikorostavia.
Mutta tässä kellossa tuo tyyli on ihan kuten pitääkin, ja sopii siihen. Voisin itsekin varmaan käyttää, kun olen suuri roosa-hopea/harmaa väriparin ystävä.

Tämä kello nostaa harmaasta massasta kantajansa hetkessä.

Alkuperäinen kirjoittaja säih kyy:
En ole noista Guessin vaikkapa laukuista koskaan pitänyt, liian imeliä ja jotenkin itseään ylikorostavia.
Mutta tässä kellossa tuo tyyli on ihan kuten pitääkin, ja sopii siihen. Voisin itsekin varmaan käyttää, kun olen suuri roosa-hopea/harmaa väriparin ystävä.

Tämä kello nostaa harmaasta massasta kantajansa hetkessä.
:LOL: Kiitos :D

säih kyy
ja muuten tuo kellohan ei ole mauton, niin kuin ne Guessin laukut ovat joskus.

Vaan esim yksivärisen, tai yksinkertaisen asun se korostaa hienosti - varmaan muut mahdolliset korut oltava jossain linjassa ja kurissa tuon kanssa.

Eli ei se kello, pelkästään, vaan se mihin yhdistät...odotamme ap:n tuovan kesävaatteensa tähän näytille... :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja säih kyy:
ja muuten tuo kellohan ei ole mauton, niin kuin ne Guessin laukut ovat joskus.

Vaan esim yksivärisen, tai yksinkertaisen asun se korostaa hienosti - varmaan muut mahdolliset korut oltava jossain linjassa ja kurissa tuon kanssa.

Eli ei se kello, pelkästään, vaan se mihin yhdistät...odotamme ap:n tuovan kesävaatteensa tähän näytille... :D :D
Sitä odotellessa :D

Mä menen nyt nukkumaan, hyvät yöt kaikille kellohulluille ja muillekin :wave:

Yhteistyössä