Tälläiset ihmiset pitäis tappaa, sis. järkyttävää kuvaa...

  • Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
voisko joku kertoa, mitä tossa linkin videossa on/tapahtuu? En uskalla katsoa..
Hyvin huonoa mustavalkoista videokameran kuvaa. Kestää minuutin verran.
Nainen vetää lapsen alas sohvalta kädestä ja vetää sohvan alta (? ) pois. Tuuppii.

Ei se nyt niiiiin järkyttävää kuvamateriaalia ole, mitä otsikossa kohistaan.
Juu, ei tartte seota. Kamalaa on, muttei nyt mitään sairaan kauheen inhottavan sadomasokistisen järisyttävää.
 
.....
Alkuperäinen kirjoittaja justjoo:
ei mulla ongelmaa oo, ihmettelen vain, että miksi tällaiselle keskustelupalstalle pitää jotain järkyttävää kuvaa linkittää...
Toisaalta hyvä tietää,et kaikenlaisia ihmisiä on olemassa ja ei kannata jättää sitä omaakaan muksua kelle vain.....
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikö näitä ole ollut you tubissakin, kun on salaa kuvattu jotain hommaansa kyllästyneitä lapsenvahteja...


Niin kai, enkä aio katsoa... :'(
Joskus tv:stä katsoin, eikä olisi pitänyt (niin kamala olo jäi moisesta)... :'(

You Tubesta olen katsellut videoita NEVER SHAKEN BABY ja voi... :'( :'( :'(
 
Milli
Alkuperäinen kirjoittaja en kehtaa omalla nikillä:
Pisti kyllä miettimään omaa käytöstä. Jos tällä tavalla lasta kohteleva pitäisi _tappaa_...! Oliko tuo nyt silti NIIN kamalaa?
Tota mäkin jäin miettimään, vai enkö nähny kunnolla? Olen mäkin vetäny lastani kädestä enkä ole edes ollut vihainen silloin..

Siis mitä se teki kun en kyllä mitään kauheaa nähny?
 
Sara
Alkuperäinen kirjoittaja Milli:
Alkuperäinen kirjoittaja en kehtaa omalla nikillä:
Pisti kyllä miettimään omaa käytöstä. Jos tällä tavalla lasta kohteleva pitäisi _tappaa_...! Oliko tuo nyt silti NIIN kamalaa?
Tota mäkin jäin miettimään, vai enkö nähny kunnolla? Olen mäkin vetäny lastani kädestä enkä ole edes ollut vihainen silloin..

Siis mitä se teki kun en kyllä mitään kauheaa nähny?
No kyllä se tosi kovakouraisesti muutenkin käsitteli, otti leuasta kiinni ja paiskasi päätä taaksepäin ja paiskasi lapsen siihen patjalle.
 
vieras
Teillä ei taida olla mitään käsitystä siitä mitä ihan tavallisissa perheissä lapsille tehdään. Joo, oksetti mullakin ja teki pahaa, mutta todella kesyä siihen verrattuna mitä lapsille todellisuudessa tehdään lähes jokaisen naapurustossa, siitä olen aivan varma.
 
Lissu
En uskaltanut katsoo tota videoo, mutta voin kuvitella sen sisällön. Useempi vuosi sitten tuli telkusta dokkari "sairaalan piilokamera suojelusenkelinä" ja se oli kamalaa katottavaa. Englantilaisesta lastensairaalasta kuvattu hoitohuoneesta piilokameralla kun epäiltiin omien vanhempien satuttavan lapsiaan ja tuovan sitten sairaalaan. Monet vanhemmat esim. tukehduttivat lapsiaan vielä sairaalassakin vaikka lapsi oli ihan henkitoreisiin rääkätty kotona.
 

Yhteistyössä