Tällä palstalla on harmaissa paljon jumittajia

On...

* Paula
-glyfosaatti
-kuun kierto
-Mitä mieltä nimestä Zelda? Entä Miguelos Antonios?
-Tiedätkö kuka on Jertzyk Gurtsnievisnckj?

* Kilttimies=Tekosyymies
-aina sorretaan. Kaupan kassallakin on naama norsuntuhverolla
-Mikä on tekosyysi laittaa Axen dödöä matkatessasi Rovaniemelle Pendolinolla 160 km nopeudessa?

* Ammattivalittaja
-häntä sympatiseeraan nykyisin, mutta jumittaa, jumittaa...

* Persu-harmaa "Sannan valtio" joka vie kaikkien persujen maineen
-Sannan johtamassa valtiossa joku mies veti toista turpaan snägärillä
-Demarivoittoisessa hallituksessa joku jätti vessanpytyn vetämättä Eduskunnassa

* Yhden hymiön harmaa
-Artikkelilinkki ihan ok aiheesta, mutta tekstinä pelkkä suruhymiö:
"VTV salli korruption/Iltalehti"
:( (sympatiseeraan tätä myös, koska huolensa osuu usein oikeaan)

* Setis joka on mustunut "tänään valelen konerasvaa tyttöni vartalolle kun hän tanssii iloisesti kainaloon asti olevissa lateksisissa korkkarisaappaissaan. Tiedoksi että olen 66-vuotiaaksi vetreä, Cooperin testissä sain 15,7 km, verenpaine 75/35, Ronaldokin puuskuttaisi juostessaan vieressäni..."
 
  • Haha
Reactions: Lispetti ja setis
Ja hyvähän se on että heillä on paikka, jonne kirjoittaa.

Mutta mitä jos Kilttimies iloitsisi joskus jonkun ihmisen käytöksestä, Ammattivalittaja kehuis miestään, Sannan valtio -harmaa puhuisi että kaikki ei johdu Sannasta?

Tuulettakaa pääkoppaanne. :)
 
vierailija
On...

* Paula
-glyfosaatti
-kuun kierto
-Mitä mieltä nimestä Zelda? Entä Miguelos Antonios?
-Tiedätkö kuka on Jertzyk Gurtsnievisnckj?

* Kilttimies=Tekosyymies
-aina sorretaan. Kaupan kassallakin on naama norsuntuhverolla
-Mikä on tekosyysi laittaa Axen dödöä matkatessasi Rovaniemelle Pendolinolla 160 km nopeudessa?

* Ammattivalittaja
-häntä sympatiseeraan nykyisin, mutta jumittaa, jumittaa...

* Persu-harmaa "Sannan valtio" joka vie kaikkien persujen maineen
-Sannan johtamassa valtiossa joku mies veti toista turpaan snägärillä
-Demarivoittoisessa hallituksessa joku jätti vessanpytyn vetämättä Eduskunnassa

* Yhden hymiön harmaa
-Artikkelilinkki ihan ok aiheesta, mutta tekstinä pelkkä suruhymiö:
"VTV salli korruption/Iltalehti"
(sympatiseeraan tätä myös, koska huolensa osuu usein oikeaan)

* Setis joka on mustunut "tänään valelen konerasvaa tyttöni vartalolle kun hän tanssii iloisesti kainaloon asti olevissa lateksisissa korkkarisaappaissaan. Tiedoksi että olen 66-vuotiaaksi vetreä, Cooperin testissä sain 15,7 km, verenpaine 75/35, Ronaldokin puuskuttaisi juostessaan vieressäni..."
:eek:
 
9MM
ei, mutta ei se estä mun fantasioita ekkosta
Nojoo mäkin oon pulassa fantasioiden kaa. Mut jos mä jollain ihmeellä saisin sen rakkaan ja oltais yhdessä ni ei mun tarvis enään fantasioida muista ku se vaan erkaannuttaa. Mä haluisin kokee sen et oma ois se rakas ja seksikkäin johon huomioni kohdistan eikä tarvis vältsii enään fantasioida muista. Ku mul se johti sit jouksuihin ympäri ämpäri. Hyvä nainen jonka kaa viettää aikaa
 
On...

* Setis joka on mustunut "tänään valelen konerasvaa tyttöni vartalolle kun hän tanssii iloisesti kainaloon asti olevissa lateksisissa korkkarisaappaissaan. Tiedoksi että olen 66-vuotiaaksi vetreä, Cooperin testissä sain 15,7 km, verenpaine 75/35, Ronaldokin puuskuttaisi juostessaan vieressäni..."
Mistä sä arvasit rasvajutut? 😮 😂
Sr (salarakas) mesetti viikko sitten kyssärin, mitä mä toivoisin jota ei vielä olla tehty?

Aloitin että en oo mikään pervo, että sellaisia ihmejuttuja en kaipaa. Mutta hetken päästä vastasin että (ei konerasvalla) haluaisin voidella hänen koko kroppansa lämpimällä luomukookosrasvalla, neitsytsellaisella. Ja sitten halittaisiin ja painittaisiin.. Sitähän muuten voin nuolla vaikka ”nattasiltaan” 😘

Muut meneekin metsään. En halua hänen peittävän kaunista vartaloa lateksilla ja säihkysääriään saappaisiin vaan nämä riittävät: pikku-pikku pikkarit, minä puen hänelle aina mustat stay-upit (fetissi nääs) ja jos jotain jalkoihin, niin korkkarit. Rintsikoita hän ei halua käyttää.

Urheilusuorituksia en liioittele, en tiedä mitä juoksisin? Viimeksi juoksin intissä, enkä muista mitä. Mutta koulussa yli keskivertoheppujen. 60 m ja satasella olin usein paras, tai hopealla. Ja ilman treenaamista, nopeus peritty geeneissä, isäkin oli. Verenpaine on aina ollut normaalin rajoissa, lähempänä alarajaa kuitenkin.

Voisin olla aika hyvä edelleenkin, mielellään 60 m:llä, jos kotikonnuilla olisi ikämieskisoja.

Mikä/mitkä onkaan sinun paras/parhaat lajisi?
 

Yhteistyössä