tällä naisella on täydellinen kroppa

  • Viestiketjun aloittaja "Vanja"
  • Ensimmäinen viesti
minnipinni
Aivan liian iso mun makuun :/ Ei iske yhtään! Multa toki löytyy myös lantiota, mutta en oo noin rehevää sorttia ja missä oli lihakset tolta naiselta? Kaunis kasvoiltaan, mut kroppa ei..

Mun mitat 167cm ja 59kg, lihasta löytyy ja pitkät sääret, naisellinen lantio, rinnat 70C. Vielä ois vara pari kiloa tiputtaa, ihanne ois mulle sellanen 55-57kg.
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";26274706]Ja sitten odotellaan ensimmäisiä pömppis- ja turhan paksu reidet- huuteluita :/[/QUOTE]

Reidet saisi olla paksummat, mutta nuo rinnat on kamalat. Liekö edes aidot.
 
noooo
Mä tykkään enemmän timmistä kropasta eli mun mielestä täydellinen olisi joku Eva Wahlström. Tosin ei tarttisi olla niin selkeää sixpackkia, mutta tiukat käsivarret ym. Siis sellainen timmi, mutta ei liian liahksikas. Toi ap:n laittama on mun mielestä liian isotissinen ja muutenkin "pehmeä". Joku Jessica Alba vähän isommilla lihaksilla olis kans aika hot.
 
tuut
Kaunis - uppoo varmasti miesten makuun, niin kuin kai kuuluukin ;) Moni kuivankesän orava varmasti haukkuu läskikisi, puntit tutisee kun ukko kattelee moisen perään.

Mä uskon toivon ja rukoilen että näitä naisenmalleja alkaa näkyä enemmän muotirintamallakin. Luuranko-hengarit on mennyttä kesää, tevetuloa terveen näköiset, naiselliset naiset
 
noooo
Kaunis - uppoo varmasti miesten makuun, niin kuin kai kuuluukin ;) Moni kuivankesän orava varmasti haukkuu läskikisi, puntit tutisee kun ukko kattelee moisen perään.

Mä uskon toivon ja rukoilen että näitä naisenmalleja alkaa näkyä enemmän muotirintamallakin. Luuranko-hengarit on mennyttä kesää, tevetuloa terveen näköiset, naiselliset naiset
Mikä siinä on että laihaa/hoikkaa ihmistä saa kutsua "kuivan kesän oravaksi" ja "luuranko-henkariksi", mutta ylipainoista ei saa kutsua "laardiperseeksi" tai "ihraa tihkuvaksi ylileveäksi kuljetukseksi"???

Voin sanoa, että kenestäkään ei tunnu kivalta jos omaa ulkonäköä arvostellaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Erina ja meah
jebujee
Kaunis - uppoo varmasti miesten makuun, niin kuin kai kuuluukin ;) Moni kuivankesän orava varmasti haukkuu läskikisi, puntit tutisee kun ukko kattelee moisen perään.

Mä uskon toivon ja rukoilen että näitä naisenmalleja alkaa näkyä enemmän muotirintamallakin. Luuranko-hengarit on mennyttä kesää, tevetuloa terveen näköiset, naiselliset naiset
Niin että rehevä pitää olla, että voi olla naisellinen ja terveen näköinen?

Ei, ei, mieluummin sporttinen, sopivan lihaksikas, lantiota ja rintoja saa olla, muttei tollasia lolloja ku kuvassa.
 
Oikein kaunis on, jollain tavalla myös ihanan normaali - joskin photoshop on kyllä vahvasti läsnä. :D

Mikä siinä on että laihaa/hoikkaa ihmistä saa kutsua "kuivan kesän oravaksi" ja "luuranko-henkariksi", mutta ylipainoista ei saa kutsua "laardiperseeksi" tai "ihraa tihkuvaksi ylileveäksi kuljetukseksi"???

Voin sanoa, että kenestäkään ei tunnu kivalta jos omaa ulkonäköä arvostellaan.
:flower:
 
"Vieras"
Aivan liian iso mun makuun :/ Ei iske yhtään! Multa toki löytyy myös lantiota, mutta en oo noin rehevää sorttia ja missä oli lihakset tolta naiselta? Kaunis kasvoiltaan, mut kroppa ei..

Mun mitat 167cm ja 59kg, lihasta löytyy ja pitkät sääret, naisellinen lantio, rinnat 70C. Vielä ois vara pari kiloa tiputtaa, ihanne ois mulle sellanen 55-57kg.
OIKEESTIKKO sä sanot, että tuo kroppa ei ole kaunis? Minkälainen vi**n aurauskeppi täytyy olla, että on "kaunis" sun mielestä.

Sairasta tämän luurankoisuuden ihannointi.
 
"Vieras"
Mikä siinä on että laihaa/hoikkaa ihmistä saa kutsua "kuivan kesän oravaksi" ja "luuranko-henkariksi", mutta ylipainoista ei saa kutsua "laardiperseeksi" tai "ihraa tihkuvaksi ylileveäksi kuljetukseksi"???

Voin sanoa, että kenestäkään ei tunnu kivalta jos omaa ulkonäköä arvostellaan.
Tässä tapauksessa läskiksi haukkumisella ei ole MITÄÄN pohjaa.
 
"vieras"
Oikeesti ei tee mieli sanoa nyt tuosta kauniista naisesta mitään positiivista, kun itse kuuluu ryhmään jota saa sanoa nälkäkurjelksi ynnä muuta sellaista. Ei tunnu miltään kivalta.
 
minnipinni
[QUOTE="Vieras";26274784]OIKEESTIKKO sä sanot, että tuo kroppa ei ole kaunis? Minkälainen vi**n aurauskeppi täytyy olla, että on "kaunis" sun mielestä.

Sairasta tämän luurankoisuuden ihannointi.[/QUOTE]

Ihan oikeesti sanon, ettei ole MINUN makuun. Aivan liian pehmeä, liian isot rinnat, liian rehevä MUN makuun.

Kyllä kauniiseen naisen kroppaan kuuluu sopivassa määrin lihasta, joka erottuu, timmi pitää olla. Pääsee vartalon muodotkin erilailla edukseen. Lantiota ja rintoja saa ja pitääkin olla, muttei liiallisessa määrin. Sporttinen ja terveennäköinen kroppa on MIELESTÄNI kaunis.

Ja hei, ei kannata ottaa elämää liian vakavasti TOISTEN mielipiteistä, et ihan relax vaan :D
 
pilipali
[QUOTE="vieras";26274802]Oikeesti ei tee mieli sanoa nyt tuosta kauniista naisesta mitään positiivista, kun itse kuuluu ryhmään jota saa sanoa nälkäkurjelksi ynnä muuta sellaista. Ei tunnu miltään kivalta.[/QUOTE]

Tämä on kyllä totta. Kyllä se vain aina vähän onnistuu loukkaamaan, kun omaa vartalo mallia haukutaan vaikka miten ja sanotaan oksettavaksi yms. Koita siinä sitten kehua toisten vartaloita.
 
noooo
[QUOTE="Vieras";26274794]Tässä tapauksessa läskiksi haukkumisella ei ole MITÄÄN pohjaa.[/QUOTE]

ei kai kukaan ole tota ap:n laittamaa naista läskiksi kutsunutkaan. sen sijaan laihoja naisia on kutsuttu nälkäkurjiksi, kuivan kesän oraviksi ja aurauskepeiksi.

Mun mielestä toi nainen on liian lihakseton, mun ihannenaisella on timmi kroppa. ei tarvii olla laiha, mutta timmi.
 
Tosi kaunis minusta. Aika lailla saman lainen vartalonmalli kuin minulla(ennen lapsia) :D Paitsi minun tissini ovat onnettomat lerpakket :( Ei sen puoleen, ihan noin isoja rintoja en haluaisi. Tosin tuollakin naisella on liiveillä varmaan kohotettu rintamusta, joten tuskin ilman liivejä ihan noin uhkea olisi.

Annan arvosanaksi 9 1/2 :D
 

Yhteistyössä