Tädin mies otti

vierailija
Olin 18-vuotiaana kummitädilläni kaupungissa viikonlopun vierailulla. He olivat n. 40-vuotiaita. Tädin mies Markku oli hyväkuntoinen ja mukava mies. Kävimme Markun kanssa kaupassa ja hän osti illaksi grillattavaa ja juotavaa. Kyseli minulta mitä siideriä haluan ja Alkossakin käytiin.
Ilta meni mukavasti, syötiin ja juotiin. En ollut juonut kovin montaa kertaa, joten viini ja siideri menivät päähän. Illan kuluessa Markku lämmitteli pihan nurkalla olevaa tynnyrisaunaa. Sitten hän sanoi, että on saunomisen aika. Kysyi, että sopiiko, että mennään kaikki yhdessä. Ajattelin, että kai se sopii, kun poikakaverini oli jäänyt kotiin, niin ei tarvitsisi yksin saunoa. Kävimme sisällä talossa riisuutumassa ja lähdimme pyyhkeissämme saunaa kohti. Saunan ahtaassa eteisessä laitoimme pyyhkeet koukkuihin. Markku kulki takaani ja tunsin, kuinka hänen vartalonsa osui peppuuni. Menimme hämärään saunaan, jossa lauteet olivat vastakkain. Markku ja Maija istuivat vierekkäin. Näin hämärässä Maijan isot, hieman riippuvat rinnat. Markulla oli lihaksikas ylävartalo ja välillä katseeni hakeutui myös jalkoväliin. Olin ollut vain poikaystäväni kanssa, enkä ollut nähnyt muita miehiä alasti.
Heittelimme löylyä, siemailimme juomia ja juttelimme niitä näitä. Maija nousi ja sanoi, että hän pesee ensin. Saavissa oli sekoitettuna pesuvettä. Maija saippuoi itseään ja Markku huuhteli kauhalla vettä valuttaen. Maija sanoi, että hän menee laittamaan iltapalaa, tulkaa sisään, kun olette valmiit.
Maija lähti ja Markku kysyi, että haluatko pestä ensin. Nyökkäsin ja astuin lattialle. Hieman nolotti, kun saippuoin vartaloani Markun edessä. Markku katseli pesuani tarkkaan. Kumartuessani vilkaisin Markkuun ja kauhistuin, kun näin hänen kalunsa jäykistyneenä. Se oli kyllä myös kiihottava näky, kalu oli miehekkäämpi, kuin poikakaverillani. Tunsin, kuinka nännini alkoivat kovettua ja jalkovälissäni alkoi lämpö tuntua. Kumarruin pesemään jalkojani ja pyllistin Markkua kohti. Kuulin, kun lauteet narahtivat ja Markku astui alas lattialle. Vilkaisin taakseni ja näin, että Markku puristi saippuaa käsiinsä. Näin myös, että hänen kalu oli täysin kovana ja pystyssä. Nousin ylös ja tunsin Markun kädet selälläni. Hän alkoi mitään puhumatta pesemään selkääni. Hän hieroi ihanasti niskasta ja rentouduin. Kädet laskivat alemmaksi selkääni ja saippua valui kohti peppuani. Horjahdin eteenpäin ja otin kiinni lauteesta. Peppu oli pyllistyksessä kohti Markkua. Hän siirtyi pesemään ja hyväilemään pakaroitani. Tuntui hieman oudolta, mutta todella hyvältä ja kiihottavalta. Markku otti olkapäistäni kiinni, veti minut ylös, käänsi häneen päin ja työnsi minut istumaan keskilauteelle. Näin seisovan kalun lähietäisyydeltä. Markku puristi lisää saippuaa käsiinsä ja alkoi pestä minua etupuolelta. Ensin kaula ja hartiat, käsivarret ja lopulta isot kädet puristelivat kiinteitä teinitissejäni. Markku otti vesikauhan ja huuhteli saippuoita. Sitten hän kyykistyi eteeni, otti kiinni polvistani ja levitti jalkani. Hän katsoi minua silmiin ja hengitti kiihtyneesti. Käsi meni kohti jalkoväliäni ja pysähtyi häpykummulle. Markku alkoi hieroa klitoristani. Se tuntui ihanalta, nojasin taakse ja huohotin. Markku hieroi toisella kädellä ja työnsi toisen käden kaksi sormea sisääni. Olin kiihkoissani ja odotin seuraavaa vaihetta. Markku nousikin ylös, katsoi minua ja runkkasi kädellään kaluaan joka näytti olevan huippuunsa paisunut. Hän kumartui käsillään laudetta vasten, asettui jalkojeni väliin ja seisova kalu tökki pilluni huulia. Otin toisella kädelläni kiinni kalusta, se tuntui ihan erilaiselta kuin poikakaverini. Käteni ylettyi juuri ja juuri ympäri. Ohjasin terskaa oikealle kohdalle ja Markku painoi sitä hitaasti sisääni. Se tuntui tosi isolta ja painoi ihanasti pilluni seinämiä. Markku oli käsiensä varassa ja työnteli kaluaan huulilta pohjaan saakka. Tunne kävi liian hyväksi ja orgasmini läheni. Minun ei tarvinnut tehdän muuta kuin ottaa kalua vastaan ja antaa sen hieroa minua. Värähtelin hieman ja menin veltoksi. Markku veti kovan kalunsa ulos, antoi minun hengähtää hetken ja sanoi vain, että pyllistä. Nousin, käännyin selin ja otin kiukaan suojakaiteesta kiinni. Markku tuli taakseni, tarttui kaksin käsin lantioon ja survaisi kullinsa sisääni. Pilluni oli arkana, mutta Markku alkoi takoa lantiostani vedellen. Muutama kova työntö ja murahdus. Markku painoi kullin ihan pohjaan saakka ja nytkähteli.

Yhteistyössä