Täälläkö vain laihoja naisia pidetään kauniina?

• Viestiketjun aloittaja "nanna"
  • Ensimmäinen viesti
"nanna"
Ihmettelen noita paria ketjua, joissa kyse painosta ja ulkonäöstä. Oletteko oikeasti sitä mieltä, että ihminen on jo lihava jos bmi on 24-25? Mulla on bmi 26 ja olen mielestäni pyöreä, mutta mukavan näköinen. Mulla on iso, mutta timmi peppu, kapeahko vyötärö ja isot rinnat (80F). Ja tämä kaikki näyttää kivalta, koska ovat suhteessa toisiinsa sellaiset, että olen siluetiltani muodokas ja naisellinen. Mikä tämä nykyvillitys on, että pitäisi olla laiha? Kuinka moni mies tykkää koskea edes sellaiseen luukasaan? Varmasti joitakin on, mutta ihmettelen vain.

sori vaan
No kyllä mä myönnän katsovani tukevia mutta kasvoista kauniita ihmisiä säälien. Ajattelen, että menee kauniit kasvot ihan hukkaan tuollaisessa kropassa...

Ja kyllä sitä aina ollaan vakuuttelemassa, että mä olen niin onnellinen tässä ihanssa naisellisessa muodokkaassa kropassani.. totuus kuitenkin on, että kaikki laihtuisivat kiljuen jos se kävisi napista painamalla...

Ps. Laiha on eri asia kuin hoikka. Hoikkakin voi olla muodokas olematta "anorektisen laiha lauta". Vilkaiskaapa ihan mitä tahansa katalogia, jossa esitellään alusvaatteita - kyllä niistä hoikista, muodokkaista malleista on anorektisuus kaukana.

kökköliini
[QUOTE="Totuuden torvi";26004698]ei se ihra ola kaunista katseltavaa... paitsi ehkä toisen löllykän mielestä :)[/QUOTE]tjaaaaa.... no mun löllykät olisi kelvanneet ennen urheilullisille normaalipainoisille miehille, ja eipä tuo miehenikään mikään löllykkä ole. sopusuhtainen mies.

"Mies"
Henk.koht. en ymmärräkään tätä nykytrendiä! Kyllä naisen pitää näyttää naiselta (muodokkaalta) eikä kulmikkaalta vaatepuulta.
Täällä kummasti mammat käsittävät naisellisen muotoiseksi sellaisen sotanorsun, jota normaali mies ei juuri katsele. Vastaavasti normaalivartaloista haukutaan anorektikoksi tai kuten sinä, kulmikkaaksi vaatepuuksi.

Väitän normaalivartaloisen, urheilullisen tai jopa hoikan olevan merkittävästi haluttavampi kaksilahkeisten keskuudessa kuin palstamammojen "naisellisen muodokkaat" -naiset.

Tuttavani on sellaset 159 cm ja 46 kg. Hänellä on lantio, rinnat, peppuakin... uuma vain on todella kapea ja missään ei ole höllyä. On terveennäköinen ja urheilee paljon, mutta syö myös kaikkea, ei kieltäydy viinistä eikä pastasta. Siltikin meikäläisenkin luut törröttävät näkyvistä paikoista enemmän kuin hänellä. Ei ole luukasa. Todella kaunis nainen.

kökköliini
No kyllä mä myönnän katsovani tukevia mutta kasvoista kauniita ihmisiä säälien. Ajattelen, että menee kauniit kasvot ihan hukkaan tuollaisessa kropassa...

Ja kyllä sitä aina ollaan vakuuttelemassa, että mä olen niin onnellinen tässä ihanssa naisellisessa muodokkaassa kropassani.. totuus kuitenkin on, että kaikki laihtuisivat kiljuen jos se kävisi napista painamalla...

Ps. Laiha on eri asia kuin hoikka. Hoikkakin voi olla muodokas olematta "anorektisen laiha lauta". Vilkaiskaapa ihan mitä tahansa katalogia, jossa esitellään alusvaatteita - kyllä niistä hoikista, muodokkaista malleista on anorektisuus kaukana.
luojan kiitos olen sekä ruma että läski niin sun ei tarvi sääliä mua:LOL:

kökköliini
[QUOTE="Mies";26004721]Rumuudelle kukaan ei voi mitään, koska se on geeneissä. Läskille voi![/QUOTE]no onneksi mun ei tarvi voida mitään mun läskeille. ne on ja pysyy ikuisesti:D

"vieras"
Aika moni on ihan tyytyväinen itseensä, vaikka niitä kiloja olisikin vähän siunaantunut. Ikää kun tulee, niin nuo typerät ulkonäköpaineet jättää nuoremmille. :)

Kiva kun ei tarvi stressata, on tyytyväinen itseensä ja elämäänsä. Mieskin vanhenee ja pyöristyy samaa tahtia, joten yhdessä mennään tätä alamäkeä ;)

• Tykkää
Reactions: Jatiska
kökköliini
[QUOTE="vieras";26004736]Aika moni on ihan tyytyväinen itseensä, vaikka niitä kiloja olisikin vähän siunaantunut. Ikää kun tulee, niin nuo typerät ulkonäköpaineet jättää nuoremmille. :)

Kiva kun ei tarvi stressata, on tyytyväinen itseensä ja elämäänsä. Mieskin vanhenee ja pyöristyy samaa tahtia, joten yhdessä mennään tätä alamäkeä ;)[/QUOTE]meillä taas mies pienenee:D on laihtunut eidän yhdessä ollessa montakymmentä kiloa.

Aina vedetään tämä luurankokortti esille. Ei tarvitse olla luuranko, vaikka olisikin hoikka, ja silti voi olla muodokas.
Mä olen niitä, jotka pitävät hoikkia tukevia kauniimpina. BMI 22 max, oma kroppani on kaunis jossian BMI 19 vaiheilla. Jotkut tukevammatkin ovat mielestäni kauniita, mutta luultavasti pitäisin heitä vielä kauniimpina, jos olisivat hoikempia.

"nanna"
Ihana silti kuulla, että on myös miehiä, jotka on mun kanssa samaa mieltä, että ei laiha ole yhtä kuin kaunis. Toki myös laiha voi olla kaunis, mutta siihen pystyy myös me vähän pyöreämmät naiset. Ja mun mielestä on vaan hienoa, jos on eri ihmisille olemassa eri näköisiä ja kokoisia kumppaneita. Oma ukkoni on urheilullinen ja roteva, tykkää että on peppua ja tissiä. Ja erittäin mielelläni sen hänelle suon ;)

[QUOTE="Mies";26004707]Täällä kummasti mammat käsittävät naisellisen muotoiseksi sellaisen sotanorsun, jota normaali mies ei juuri katsele. Vastaavasti normaalivartaloista haukutaan anorektikoksi tai kuten sinä, kulmikkaaksi vaatepuuksi.

Väitän normaalivartaloisen, urheilullisen tai jopa hoikan olevan merkittävästi haluttavampi kaksilahkeisten keskuudessa kuin palstamammojen "naisellisen muodokkaat" -naiset.[/QUOTE]

Täällä pitäisikin olla varmaan kuvia, joihin voisi viitata. Se selventäisi muillekin, mitä tarkoittaa. :rolleyes:

"Vaatepuu" nyt todellakin meikällä tarkoitti esimerkiksi noita entisiä Hollywood -kaunottaria, nykyisiä luurankoja (kuten vaikkapa Brad Pittin emäntä: ennen niin kaunis, nyt ihan kamala.) Ja muodokas voi olla ilman läskiäkin. Ei se sairaalloinen liikalihavuus minusta naisellisia muotoja esille tuokaan.

"shihtzu"
Itse olen kyllä huomannut, että tällä palstalla normaalipainoisia pidetään ylipainoisina. Esim. n. 160cm pitkä ei saisi painaa tän palstan mukaan yli 50kg tai on auttamatta läski tai ainakin pyöreä.

Yhteistyössä