täälläkin ois tuplat tulossa...

Täällä ois viiko 15 menossa ja vasta torstaina sain tietää että onkin vauvoja tulossa 2 vaikka eka kerralla näkyi 1 vauva =)
nyt kans meinaa monen laiset kysymykset pyöriä päässä :eek:
ei sais lukea tieten kaikkia juttuja kun pelottaa et meneekö raskaus tarpeeks pitkälle sun muuta :(
4 lasta on kyllä ennestään että ei nyt ihan uus juttu, mut tämä nyt todella meidät yllätti =)
ois kiva vaihtaa kuulumisia muitten kanssa jotka odottavat 2sosia :wave:
 
myy
onneksi olkoon vaan odotuksesta!!! ite en kylläkään enää odota,mut olen odottanut ja meillä on nyt 1v5kk vanhat pojat.se on vaan eduksi et on ennestään lapsia.kaikki ei ole sitte uutta ja osaa varautua monen moiseen kuin esim. ne joilla ne kaksoset on ensimmäiset.minulla odotus meni hyvin vaikka alussa mietin et pysyykö ne siel kohdussa vai tulevatko ne ennen aikojaan ja sit lopussa tuskastuin et voisko ne jo tulla!!! =) minut käynnistettiin 38 viikolla.synnytys oli tosi helppo. a-vauva tuli norm. ja b-vauva jalat edellä.tsemppiä teille!! hyvin se menee ja koittaa olla murehtimatta!!! =)
 
Minäkään en enää odota, tyttöno ovat tänään kolme vuotta, mutta kerron sen verran et minulla raskaus aika meni todella hyvin, parin viikon välein kävin äitipolilla ja vauvat syntyi viikolla 37, käynnistys olisi ollut muuten kolmen päivän päästä. :) ja kaikki meni ihan hyvin (synnytyksessä)..niin ja onnea tuplista :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.12.2006 klo 11:03 muumifani kirjoitti:
Täällä ois viiko 15 menossa ja vasta torstaina sain tietää että onkin vauvoja tulossa 2 vaikka eka kerralla näkyi 1 vauva =)
nyt kans meinaa monen laiset kysymykset pyöriä päässä :eek:
ei sais lukea tieten kaikkia juttuja kun pelottaa et meneekö raskaus tarpeeks pitkälle sun muuta :(
4 lasta on kyllä ennestään että ei nyt ihan uus juttu, mut tämä nyt todella meidät yllätti =)
ois kiva vaihtaa kuulumisia muitten kanssa jotka odottavat 2sosia :wave:
onnea vaan!
määki olen vasta tuplien odottaja,rv 26+jotain nyt.
tuolla odotus palstalla on sellanen ketju missä kaksosten dodottajat voivat vaihtaa ajatuksia..otsikolla:löytyykös täältä muita kaksosten odottajia.
kyllä mä silti tälläkin palstalla käyn ku ensimmäinen raskaus ei mullakaa oo. :)
 
onnea teille! MEillä meinas kans eka ultrassa viikolla 7 + jäädä ensin huomaamatta, mutta huomattiin pitkällisen syynäyksen jälkeen. Nyt 18 sta viikko menossa ja tää tuntuu vain ihanalta lahjalta meille. EI kaksosia kuule joka kotiin annettakkaan! :hug:

Olo on ollut koko raskauden ajan tähän asti hyvä. Pahoinvointia oli pari viikkoa, mutta väsymystä kestikin varmaan 1.5 kk.

Tietenkin sitä miettii, että tuleekohan pysymään nuo vaavit sisällä tarpeeksi pitkään, mutta toisaalta se etukäteen hermoileminen ei auta mitään. Käytiin pari viikkoa sitten äitipolilla ultrassa ja eivät suostuneet sukupuolta paljastamaan nyt tiistaina on rakenneultra, josko sukupuolet sais sitten selville, että pääsee alemyynteihin ostamaan. Meillä kaksi lasta ennenstään, joten totuttautuminen suurperheeseen käynnissä.

Jalat väsyy kyllä iltaa kohti herkemmin. Pakko saada työpäivän päälle jalat ylös. Työssä olo minua askarruttaa tällä hetkellä paljon. lääkäri sanoi, että kirjoittais mielellään saikulle äloman alkuun asti, mutta kun olin vastahakoinen, sovittiin seuraavaan käyntiin välietappia.

Vointeja!
 
heippa, täällä myös yksi kaksosten odottaja, viikkoja menossa 15 . esikoinenkin löytyy joka on 1v 4 kk. eli ei poju kerkee ees täyttämään 2 vuotta ku uudet vauvat tulee. =) onpahan sitten ainakin tekemistä tälle mammalle.
mua pelottaa tää raskaus siinä mielessä että kuinka paljon kiloja kertyy tähän kroppaan , nyt ei oo ainakaa vielä tullut kilon kiloa, mutta kyllä vielä kerkee. ja synnytys myös on alkanut mietityttämään. :\| . mutta jospa siitä selviäis.
kirjotelkaa muutkin jotka kaksosia oottavat. ois kiva lukea toistenkin juttuja. =)
 
Täälläkin olis yks kaksosten odottaja rv 20+4 =) pienimmäinen tällä hetkellä 7 kk... isommat lapset 8 ja 10. Tieto kaksosista tuli rv:lla 12 ihan normaalilla lääkärikäynnillä. Täällä lääkäri ultraa joka kerta. Viikon verran meni sopeutuessa tilanteeseen mutta nyt innolla odotetaan tuplia. On sitten keväällä 3 alle vuoden vanhaa eli tietää varmasti miten aikansa käyttää :p
 
vkoja nyt 22+4 ja ihan ok mennyt vaikka saankin rampata tiheään polilla, toinen vauva sen verran pienempi kuin toinen. identtiset kai ovat aika varmuudella. sukupuoletkin jo kysäisin. typyjä siellä uiskelnteli :)
tosiaan, 4 lasta ennestään eli keväällä sit 6, ihan suurperhe jo. :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.01.2007 klo 00:24 pikku myy kirjoitti:
Täälläkin olis yks kaksosten odottaja rv 20+4 =) pienimmäinen tällä hetkellä 7 kk... isommat lapset 8 ja 10. Tieto kaksosista tuli rv:lla 12 ihan normaalilla lääkärikäynnillä. Täällä lääkäri ultraa joka kerta. Viikon verran meni sopeutuessa tilanteeseen mutta nyt innolla odotetaan tuplia. On sitten keväällä 3 alle vuoden vanhaa eli tietää varmasti miten aikansa käyttää :p
onnea vaan odotukseen!!! minulla vähä sama tilanne mikä sua vielä odottaa..... eli kovasti tsemppiä vaan sulle. :hug:
 

Yhteistyössä