seireenitar
Hei! Oletko sinäkin yksinäinen? Täällä huhuilee 32 -vuotias kahden pikkuisen lapsen äiti joka on niiin hemmetin yksinäinen välillä. Kotiäippäelämää, tiedättehän...vaikka rakastankin muksujani niin välillä kypsyttää ankarasti...
Kerron vähän itsestäni, jotta tiedät kenen kanssa olet tekemisissä.
Olen huumorintajuinen, tykkään nauraa, kuitenkin hieman surumielisyyteen taipuvainen (pahus!). Harrastuksia ei erityisemmin ole, pikkuruista pihaani ruopsuttelen ja telkkaria katselen tietty(kuulostaa tylsältä vai mitä?). Ilman musaa laidasta laitaan ei päivät sujuisi yhtään! Herkuttelusta tykkään valitettavasti myös . Luonteeltani olen empaattinen, pyrin kohtelemaan muita oikeudenmukaisesti. Oikeastaan olen aika tavallinen suomalainen nainen varmaankin?
Se harmittaa, kun tutustumisyritykset usein päättyy muutamaan viestiin :\| . Itsessä varmasti yhtä paljon syytä siihen kuin vastapuolessa. Tutustuminen on omalla tavallaan rankkaa, mutta varmasti myös kivaa! Asun itse rakkaassa pääkaupungissamme, mutta sinä voit asua muuallakin.
Ystävän kanssa voisi vaikka kahvitella ja parantaa maailmaa, tai vaikka vain vaihtaa ajatuksia meilitse :heart:
Toivottavasti saan sinulta pian postia!
seireenitar@hotmail.com
=)