Täällä vinkki soseiden syömiseen..:)

Meidän 5kk pimu alusta saakka hyvällä halulla harjoitteli ja myöhemmin sitten sökin soseita.Nyt sitten viikko takaperin pisti remmakaksi,kun alettiin sapuskoimaan.Ei siis itse syömisessä enää riittäny hauskuutta vaan piti heiluttaa lelua tms..sitten meni ruokaa suuhun..

No eilen sitten tytölle sosetta syöttäessäni söin itse hampurilaista toisella kädellä.Neiti kun älysi,että siitä kädestäni menee jotakin suuhun,niin alkoi itsekin aukomaan suutaan =)
Koko eilinen ja tämä päivä ollaan syöty yhdessä..aamu-ja iltapuuro ei ole tuottaneet ongelmaa,joten silloin minun ei tarvitse tytön kanssa syödä..vain nämä kasviruoat.

Kertaa ihmeessä oletteko syöneet tai syöttekö yhdessä vauvan kanssa?Onko ollut vaikutusta vauvan innostukseen syömisestä?

Meillä myös syödään todella hyvin jos joku muukin on syömässä vauvan kanssa samaan aikaan. Etenkin jos vanhemmat lapset ovat syömässä syödään innokkaana.:) Yritin jo jonkin aikaa tarjoaa muillekin samalla ruokaa juuri tästä syystä ja kyllä toimii, jopa on hauskaa.:)

Ooo
Pyritty on myös samaan ruoka-aikatauluun, niin helpottuisi rytmi ja arki sitten myöhemminkin. Välillä ruoka maistuu, välillä ei, mutta uskoisin että tuo yhdessä syöminen ainakin antaa kuvan siitä, että syöminen on yhteinen juttu ja ihan mukavakin hetki...

Yhteistyössä