Täällä uusi vauvakuumelainen ilmoittautuu mukaan

Hei vaan kaikille innokkaille vauvasta haaveileville kanssasisarilleni! Itselläni n 11-vuotias tyttö ex avioliitostani ja nykyisellä miehelläni on kaksi lasta, 10-vuotias tytär ja 16-vuotias poika. Haaveissamme on nyt sitten yrittää täysillä saada tulosta syntymään vaavirintamalla. Itse olen 31v ja mieheni 41v.

Kovasti kiinnostaa nuo oireet oviksesta ja kiinnittymistestä aina menkkojen alkuun saakka, silloin kun on plussannut. Mulla on ovis ollut tällä viikolla, tarkkaa päivää en tiedä ja kiertokin vaihtelee 30-35. Mulla on ollut nyt muutamana päivänä rinnoissa arkuutta, kärttysyyttä, alaselkäjomotusta ja jatkuvaa nippailua alavatsassaja. Myös vessassa käyn usein (tosin käyn muutenkin) ja nukuttaa (kaamos tekee sitä mulle jokatauksessa... ;))

Olisi kiva jakaa tuntemuksia ja päästä johonkin ryhmään yhdessä jännittämään tärpäyksiä! :flower:
 
eli viimeks menkat tuli 3.10 ja nyt on sitten yrittämällä yritetty bongailla noita kavaruksia kilpajuoksulle otollisina pävinä alkaen16.10 tänne 23.10 asti, muutama välipäivä tuli. Olen nyt kierrolla 23 / 30-35 (joskus ollut jopa 38). ja toivon niin että heti olisi tärpännyt... Varsinaista ehkäsyä ei meillä ole kesän alusta alkaen ole ollut, vaan on luotettu "ohi" vetoihin :D ja nythän ei siis enää ohi vedellä... :LOL:
 
Tervetuloa foorumille :flower:

Tosiaan ryhmään pääsee silleen, kun vaan ilmottaudut ko joukkoon mukaan kyseisessä ketjussa. Tässä on aika monessa menossa juuri yritykset, joten katsele sieltä itelle mikä ketju tuntuis omalta..tai sitten voi ihan hyvin mennä useampaan mukaan =)

Onnea matkaan! =)
 

Yhteistyössä